I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

textinehåll!!

Vår Hiphop - Emceeing

   

2005-05-27 10:33

textinehåll!!

personligen så vill jag att mina texter ska vara "normala" alltså inte handla om my gats, my hoez my money and all my fancy clothes-fjantig gangster rap, eftersom jag för det första inte är nån gangster. Jag vill va mer normal, men inte fjantig som will Smith framstår att vara i vissa låtar. Min stil är kaxig och har attityd, men vad fan i djävulens h-vette ska jag rappa om??? detta har inte varit nåt problem tidigare, Jag har väl fått skrivkramp-damp eller nåt. OCh det enda som jag kan tänka mig att rappa om är om mitt otroligt sugiga liv, men inte finns det nåt jäkelskap som vill höra det! Det enda som jag verkligen kan rappa om är hur kass jag är, men saken är den att jag är inte kass!!!

om ni har nån ide av vad jag lider av, så får ni gärna skriva en diagnos så grabben förstår!! Eller ge förslag!

Annars kan jag väl göra som fifty å de grabbarna att jag dissar varenda wack mc man kan hitta! å då ligger en del riktigt illa till!