I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-11-21 07:40

Dark Marc

Grattis till NM brotha.
2009 är ditt år.

Pz

Ghost Crew

Live it or leave it....

2009-11-22 00:24
Ye props til DM! Han kjørte fett!

pz..stigmata..floorists..flava few...

2009-11-24 11:46
Grattiiiiiiis!
Megashop: tis och tor 19:15-22:00 Lava
sön:14-18 studio 3, våning 3 ingång Stadsteatern
Alla tar med sig egen musik

2009-11-24 15:57
Trots sina 30 år håller Dark fortfarande hög klass!! Grattis önskar alla bboys från Åre!

2009-11-24 21:25
en klar insperationskälla från min sida
RICOSTJÄRT ROCKÄRS

2009-11-24 21:56
Problematiken med NM är ju att dom vill bestämma vem som är bäst i norge men de vet ju alla att de är omöjligt o bestämma de finns ju massa bboys som är bra som inte är med i norska mästerskapen så jag tycker inte NM är nån direkt bra tävling för bboys. Grattis till Dark Marc iaf!

One Love/C1
2 cool 4 newschool

2009-11-24 22:34
hahahahaha dagens bästa post
RICOSTJÄRT ROCKÄRS

2009-11-26 13:45
Grattis till NM brotha.
2009 är ditt år.

synd bara att 2009 nästan är slut ^^

men ärligt.. varför ska man alltid ha mästerskapen i slutet av året?
varför inte i början istället för då är det ju lättare att säga att man är svensk/norsk/whateva mästare för det året istället för förra. om nån kommer till mig om två månader och säger "jag är svensk mästare i breaking 2009" så säger jag liksom "so what? det var förra året".
är det ingen som håller med mig om att det borde hållas i början av varje år istället för slutet?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2009-11-26 13:46
Problematiken med NM är ju att dom vill bestämma vem som är bäst i norge men de vet ju alla att de är omöjligt o bestämma de finns ju massa bboys som är bra som inte är med i norska mästerskapen så jag tycker inte NM är nån direkt bra tävling för bboys.

för det första så vet jag inte om du var seriös eller skämtade.. men så är det väl i ALLA tävlingar?!

för det andra, till skillnad från SM så ÄR faktiskt typ alla bboys i norge med i NM!

2009-11-27 11:06
för det andra, till skillnad från SM så ÄR faktiskt typ alla bboys i norge med i NM!
eyo grafflix.. this is not true.. In this years 1 on 1 there were many fresh bboyz and friends of mine that did NOT enter, such as bboy t-killa, bboy artic (reigning champ), bboy parkes, bboy dirty diaz, bboy olle and the whole floorists pack, bboy dadi, spagetti, bboy speedo, and many more...

so please check yo facts before you write....

2009-11-27 11:30
Fan va du babblar mycket Jan, snälla va lite mer tyst. Om du vill skriv en dagbok eller nått istället .

Grattis Dark Mark

/De La Kings Hacim

De La KingS

2009-11-27 13:05
stigpaa

yes thats true, not in the 1on1 battles, but in the crewbattles they were. i was talking about the whole NM not just the solos.
but yes you are right, in the 1on1 there was alot of people missing..

B_boy_skills P24

jag kan länka min blogg om du vill.
detta är ett diskussions forum, här får man faktiskt skriva om man vill och till skillnad från alla andra så vågar jag det.
du behöver inte logga in på whoa om du inte orkar läsa vad som skrivs.

2009-11-27 15:09
Nu håller vi oss till trådens ämne!

Grattis Dark Marc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-29 09:57
Hey,
Ville bara belysa och ge lite kärlek till min homie Dark Marc. Ni som känner oss vet att vi inte tar varken Sm, Nm eller ngn annan tävling så seriöst. En titel betyder inte ett skit. Det är dommarnas åsikt som kommer fram, och den kan komma fram hur som helst.
Breakare som går runt och är fett sura för att de har förlorat en tävling, what !
Folk kallar sig b-boy´s?
Ta det för vad det är en tävling inte ett battle. Stor skillnad.

Well, antar att det skulle vara bättre att lägga SM i början av året om man ställer upp för att vinna och vill använda sig av "Titeln" för att marknadsföra sig som Svensk Mästare.
Men vem bryr sig?
De enda som verkar bry sig är vanligt folk som inte fattar ngt eller alla toy´s.

Ville som sagt bara gratta Markus för att han har förändrats mkt i sin dans på ett positivt sätt och det uppmärksamas av folk. Sen om han vinner eller inte?

Stigpa whad up bro? Allt bra hoppas jag. Vi får döda en öl snart.

PCE

Freeze

Live it or leave it....

2009-11-29 12:37
Grattis dark marc du är en riktig (vi)KING!

PEACE!
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."