I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Breaking på sportlovet i Katrineholm

Vår Hiphop - Breaking

2009-01-20 18:10

Breaking på sportlovet i Katrineholm

Kulturföreningen DUD (Drag Utan Drog) i Katrineholm erbjuder en hel vecka med breaking på sportlovet v.8. Anmälan görs på hemsidan Länk till http://www.dud.se

Vi kommer lära oss grunderna i dansen. Toprocks, downrocks, freezes och påbörja enklare powermoves.
Klasserna passar både nybörjare och de som dansat förut, ungdomar och vuxna, killar och tjejer.

Vid frågor eller anmälan kan ni mejla till [email protected] eller skriva till mig här på whoa.

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-01-21 20:34:50)

2009-01-21 20:46
Tror att liiite mer info ändå skulle vara önskvärt, faktiskt.
Delam tange barat

2009-01-21 22:26
mejla snubben då
påtryck av intryck, jag känner ett svagt surr i bakhuvudet, konstaterar att det kommer att försvinna med jordens undergång

2009-01-21 23:09
Rachel

Förstår dig. Tider och nivåer beror på hur många som anmäler sig.
Pris vet jag inte, det får man fråga DUD om. Det kommer vara billigare än det brukar vara i tex Stockholm.
Klasserna kommer vara 1.5-2 timmar per dag hela vecka 8 (5 dagar alltså).

2009-01-21 23:20
MasSivtPåTRYCK Om man tar i åtanke att han faktiskt hade gett mer än en adress till en hemsida som inte säger något mer än det han redan skrivit och en mailadress, så kan det ju egentligen vara vilken skit som helst eller hur? jag är inte intresserad att gå själv då jag saknar sportlov, men det är ju onödigt att göra en tråd om man inte kan skriva någon information alls egentligen.

Breakin_DUD Låter ganska diffust och oplanerat hela grejen? 1,5 h och 2 h är ganska stor skillnad, faktiskt. Billigare än Stockholm säger ju egentligen ingenting alls. Med tanke på ditt nick så känns det som om du kanske borde veta mer gällande pris? Eller beror även priset på hur många som anmäler sig? :S
Delam tange barat

2009-01-22 10:35
Rachel
Jag är lärare. Pris får man fråga direkt till administrationen på DUD, precis som jag skrev. Jag går ut med den infon som jag har i nuläget. Jag skapade tråden för att folk skulle få reda på att den här möjligheten finns.

2009-01-27 17:54
Här kommer mer info.
10-12 år kl.10.00-11.30 och högsatdiet/gymnasieåldrar kl.12.-13.30. Vuxna är givetvis också välkomna.
Avgifterna blir 325:- och för DuD-medlemmar 250:- för hela veckan.

2009-02-02 13:11
ta hand om min dansgolv på dud...aight!
  R.I.P king of pop - MJ