I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bboys i norrköping, rep!

Vår Hiphop - Breaking

2008-09-19 12:54

bboys i norrköping, rep!

yo, finns det nån levande bboy kvar här? E det nån som har tränigslokal lr crew ja kan träna med? ja har letat efter BBOYS i snart ett år nu men hittar inga här, var gömmer ni er BBOYS? BBOY Holla!, pz

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-20 02:42
Breakin är i princip dött i Norrköping these days vad jag vet iaf...
Det fanns en träningslokal som kallades slakthuset innan men hör dig för med Redjep.. Han och hans boys tränar väl nån gång ibland.. Inga garantier men pröva iaf.
 SkyHighRockers

2008-09-23 10:40
jag brukar åka dit och breaka med 2 polare ibland(dom bor där) ... men nu har vi inte tränat sen sommaren , men vi kommer vel igång snart igen, bor du i norrköping?
 Östergötlands Finest :P hehehe

2008-09-25 01:32
Lak ja söker inget crew lr träningplats nån djävul gått in på min whoa fucked up.!!! FUCKING ERASE THIS SHIT

AND FUCK U THAT FUCKING BITCH THATS GOES IN AND WRITE TO PEOPLE FROM MY ACCOUNT FUCK U.!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-25 13:27
HAHAHA

2008-09-28 06:35
laptop gangster stylebullet (^_^)

2008-09-28 16:38
LOL.! Dont think that i cant do the talking while i do the walking piss off or say it to ma face.!