I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vikarie sökes för "dans bara för grabbar" (7-10 år)

Vår Hiphop - Breaking

   

2008-08-24 23:27

Vikarie sökes för "dans bara för grabbar" (7-10 år)

Freeze! Min kontakt på Studiefrämjandet hörde av sig om det här jobberbjudandet, som jag tänkte jag skulle vidarebefordra till alla unga hungriga förmågor här på Whoa!

OBS svara inte i forumet, utan ring/maila till adressen nedan

Läraren för "dans bara för grabbar" kan inte ställa upp den här terminen och den vikarien han ordnat kan plötsligt inte så jag undrar om du vet någon som skulle vilja jobba lördagar mellan ca 13.00 och 15.00 i höst med start den 6/9. Kursen har 12 tillfällen. Undervisningen skulle vara för grabbar i 7-10-årsåldern och i hip hop, funk, pop mm mm. För dig som har lite erfarenhet av de här stilarna (ring och fråga vad som gäller om du är osäker), och intresserad av att arbeta med barn! Arvode (lön) utgår naturligtvis.



Peace
Gunilla Källberg
Studiefrämjandet teater,dans,musik

08-555 35 228
[email protected]

Flippers kommentar: jag misstänker att det är tänkt att även läraren ska vara "grabb", men de har de inte sagt något om, så alla är välkomna med sina ansökningar :) Kurser för bara ena könet är en lite knepig fråga, även fast det oftare är bara för tjejer. Jag diskuterar gärna det. Men var snälla och kontakta bara Gunilla om ni faktiskt är intresserade av jobbet.

|P|E/A(C|E

//Flipper