Vem är Sveriges bästa crew tycker ni? Och Varför?
Vem tycker ni är bäst i Sverige av alla crew, och varför tycker ni det?
optimum sequense från Växjö för att dom e unga (alla 5 under 20 år ) o har power + dance! watch out!
style warriors crew /gbg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nowadays: Grounded. Lycka till på FSS !
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
congenital skills
-congenital skills . Uppsala - Sthlm bboy-nasty g
style warriors crew / apache gbg/borås!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grounded / Octagon
Octagon organiserad och säker grupp, har blandade stilar och coola shower. Incredibles, för dem var Incredibles!
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Grounded. very nice
B.Boy 4 life
de la kingz. Raw bboys!!!!!!
Dårarna är bäst .
Jag har en psykos och den är jag fast i.
Lbg= lång bajs korv Dom är grymt slanka och fina, Från rinkeby
..!.._{-,..,-}_..!..
Mo-B-Bad, word up ! har hört att Dårarna skall vara RIKTIGA jävla dårar !!
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
finns det någon klipp på de här relativ okända crews?
B.Boy 4 life
Dårarna e grymma. Watch out!
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
Södra Sidan från skåne. överfeta!
haha, vi bor på landet!
Yeye Grounded reppar ändå bäst i cyphers motion as identity !
V'A'STKUST ROCKERZ // Afragon The Joker
THE ROYAL LEFTOVER FAM FROM THE GREAT CITY OF GOTHENBURG! VÄSTKUST ROCKERZ!
Best Crew/Crewz In My Eyez: 1)."Ghost-Crew" For The Simple Reason.They Reprezent Hip-Hop Culture And Breaking In It´z Purest Form Just As It Should Be And They Truly Uphold The Message: Each One Teach One! 2)."Desperados" For The Simple Reason They Reprezent Hip-Hop Culture And Breaking In It´z Purest Form And Never Back Down From A Real Battle.But Even More Important They Uphold The Message: Each One Teach One! 3)."Style-Warriorz" For The Simple Reason They Reprezent Hip-Hop Culture And Breaking In It´z Purest Form And Hold Their Own When The Shit Is Going Down Anf They Uphold The Mantra: Each One Teach One! 4)."Ultimate" For The Simple Reason They Are All Family Just Like A Crew Should Be And They Have Uphold The Spirit Of: Each One Teach One! 5)."De La Kingz" For The Simple Reason They All Reprezent Hip-Hop Culture And Breaking In It´z Purest Form And Have Allwayz Uphold The Message: Each One Teach One! Break-Boy "LIFE" Of The "CONCRETE-KINGZ"/"THE ROCK SQUAD" STHLM.08.Sweden. OneLove!
"Concrete-Kingz".19CK99."Concrete-Kweenz" 19UZN73 - Holland Chapter/San Diego Chapter 5:1 ZULUS - Skandanavia
alla borde väl säga sitt eget crew? ;) Om man inte får säga sitt eget så säger jag nog Ultimate desperados.
*Världens bästa forumsignatur*
Västkust RockerZ
Lilou ur Pokemon!
skill bill vettu
StinkRock1 P18 mm! synd bara att ingen vet vem snubben är... WhyBite passa dej mannen...
Grounded
jag tycker Smockemon är jätte bäst!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
barbus kör acat fortfarande?
är det ingen som har nån länk till nått av dessa för mig helt okända crews?
Älskar dig Olof!
***Tråd rensad*** Nu håller vi oss till ämnet
Delam tange barat
desperados- för att dem har stil och framför alt representing the original bboying style...
R.I.P king of pop - MJ
SWC/apache.
Jag har inget emot vegeterianer så länge dem inte betar på min trädgård, HEY
har SWC/ Apache nån trailer???
Apache har. Sök apache 2006 sm lr dyl.
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
yo...! apache crew kom in när style warriors började sluta tävla o gick underground så egentligen är d samma crew! call it apache warriors lr apache lr style warriors men det som life säger each one teach one så är det! 100%...tänk på det alla kidz där ute så kanske ni lär er nåt...o släpp attityden d säger jag utav egen erfarenhet! jag tycker sveriges breaking har en jävligt låg standard just nu..men men step yo game up!! fan vi måste utöka vårat koncept! crews...jag vet ej nåra tunga i sverige just nu alla har typ fastnat..men jag älskar er alla ändå maad props 2 all real catz out there...peez Deliriouz/style warriors
word djangooo.
Jag har inget emot vegeterianer så länge dem inte betar på min trädgård, HEY
WOOORD deliriouz.!!! lots of love brotha.! people u gotta have respect 4 ur members and treach eich other like familia.! peace love and understanding Some loves 4 ma peps, Django u have been an insperation.! abe1 the master of control, ND breaking Mc yeaaah!, Seffel keep it up homeboy Antonio aka sueko the graffiti artist, Bboy TucoTheCroock Proud supporter to The Style Warriors Crew 10th year its all about loove Peace