Färsking Mästerskapet 2008
Den 19 April kl 14.00-19.00 Var: Hip Hop Akademien Inträde: 40 :- (tävlande och barn under 7 år gratis i vuxens sällskap) Färsking Mästerskapet 2008 är en tävling för nybörjare gjord av alla GBG breakare, Morris, Abe, Sueko, Love, Anna, Rabi, Ernesto, Gobzo, Moore, Foolish, Tedskii, Khaled, Skill Bill, Octagon, Ultimate Desperados, Style Warriors, Los Apache, Västkust Rockerzhttp://img529.imageshack.us/img529/9007/farsking3copyui6.jpg Man tävlar i tre kategorier.7-12 år 2vs2 13 och uppåt 1vs1 Tjejer 1vs1 Enda kriteriet för att få vara med är att man är/känner sig som nybörjare. Domare Axel - Ultimate Desperados Paul - Skill Bill Tedskii - Octagon Crew Dj Gonzo - Clicken För anmälan Ring antingen Moore: 0707 671 333 eller Escobar: 0704 71 90 92 går också bra skriva till mig på whoa. PS. om ni behöver flyers eller annat material angående tävlingen ge mig eran mail så skickar jag.
Bring me a sledgehammer and I make it fit.
Fett initiativ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra obbat !!
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
jag har typ inte tränat på ett år så ja e totalt ur form, har pajat knäna o ont i handleden. fyller de kriterierna så att man de ungefär på samma nivå som nybörjare så att man får va me =P
B.Boy 4 life
lol..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
detta kommer bli fett sköönt event det är så bra uppsatt.! detta är till yngre generationen people be there.! Kom dit och stötta kulturen och kidsen som ska jamma o ha kul :D peace out and see you there people Tuco
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dope!!!!! word...nasty kidz...pz
Man vet själv om man är nybörjare alla signa upp redan nu!!! Se till så alla anmäler sig och hör av er till mig??? PEACE
yeah, ses där! supporta scenen!
See ya all there!! Allafall alla Göteborgare o runt, ni 4 allt ta o komma. De lär ju va cyphers me. O supporta the rookies. pz
Se till och dra dit och stötta alla.. De är dom som ska ta över sen ;)
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
är det prizemoneey? haha (my pupils wondering)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Fett, hoppas man får se mer av dessa arrengemang!!!
Vem är Host?
Rabi "the Animal" // Ultimate Desperados, är det som e Host pz.. ses där alla jinscrinss!!!!
ULTIMATE B-BOYS 10 YEARS ANNIVERSARY I am the Jin-Crin AKA b-boy Tired -->is all about the Crentos
Det kommer bli djuriskt! VVvråååååålll!
aa, de kan gå vilt till :P
ULTIMATE B-BOYS 10 YEARS ANNIVERSARY I am the Jin-Crin AKA b-boy Tired -->is all about the Crentos
KOM OCH SUPPORTA NU TILL HELGEN. DEN NYA GENERATIONEN.
Lyssna på hertigen, det är en uppmaning! Seriöst, dem behöver mkt support!! O props! Citerar Bboy Psycho ;" Bboying without communication, it`s bullshit".
pz
Breakare
2008-04-17 23:40
Sorry that i cant be there , mad props till alla crews och ni andra som styr upp detta och håller dansen vid liv samt motiverar yngre att fortsätta inom dansens utveckling. Hoppas att det blir ett grymt jam.. Peace out!!
Everyday is an Opportunity
Ta med er alla ni känner, kommer bli fett!
Shiiiet
tHe_OnE P22 : Du e förlåten. Du bor ju på andra sidan sverige, inte sant? Jag ska dit o representera Morris, wish me luck!
pz
det va fett, all i got to say!:D peace
RIKTIGT JÄVLA, bra jobbat!!!
THE ROYAL LEFTOVER FAM FROM THE GREAT CITY OF GOTHENBURG! VÄSTKUST ROCKERZ!
TACK till alla som såg till att detta skedde!! Moore, Ernesto, Gonzo, Octagon, Afragon, Domarna (Ermin hoppa in för Axel) , UDC, Skill Bill, och alla tävlande, GRYMT bra jobbat!!! Modiga är ni! Alla jag glömt, föräldrar som ställt upp osv. stort tack till dem med! Pz
fett arangemang.. bra jobbat! hoppas det kommer igen!
Om de kommer igen vore mkt trevligt, ja kommer definitivt sprida det så ännu fler kommer. De e jättebra oxå, för att många "rookies", får ett lite större mål me sin träning då. Va hette B-girl vinnaren?? Hon hade bra flow verkl.! FET toprock, grym taktkänsla! pz
Breakare
2008-04-21 16:25
Om det var denna tävlin som hon vann så är det Mariella(Sideshows fru). Ett stort GRATTIS till hennes första breaktävling ... PEACE OUT...
Everyday is an Opportunity
tack!! grattis till vinsten "årets färsking/ar" 2008 2vs2 = ultimate jr 1vs1 = b-boy Simon b-girl 1vs1 = Mariella (sideshow fru) jätte bra jobbat allihop o grattis än en gång!! pzzzz
Inga som har några dokumentationer i form av videoupptagning på dessa newcomers? Hade varit mäkta intressant, sanna mina ord.
jag har en kort film med ultimate juniors från typ semin. dom mötte en kille med hatt o grå tee.
JinCrin P0 : Låt oss inte glömma att Bboy Simon, är Morris lärjunge. Me tanke på Marielle var Sideshows fru. Det märks att Sideshow har stöttat henne. Hon hade grym B-girl flava! Du var en duktig vakt. :o)
Pzzzzzzz
StinkRock1 P17 : De kommer komma en dvd så småningom.
Ja tror inte den kommer bli dyr.
pzz
GRATTIS B-BOY KEFAS!!!! a.k.a b-boy simon!! D VAR DU FÖRTJÄNT KOMPIS!! gbg-rep´n peace //JoS
Ordet och ny musik ger mig kraft!
Tack så mkt!!! Du var en grym påhejare!! pzzzz
ridy p21 lägg upp clipet då =)
Up north crew - brothers in arms