[Event] IBE holland 6, 7, 8 juni 2008
nu blir det av, jag har pratat med arrangörerna o det blir till 200% av och jag håller på att kolla resa mm, ska ni med så är det dax att kolla ekonomin. mer info kommer efter helgen. renegade
bboy since -83, renegade since -84, dj since 85. one man army crew, freakin 40´s crew
fresh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
count me in! Detta ska jag åka på.. så är det bara
Up north crew - brothers in arms
grymt..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förresten vart i holland är det?
rotterdam brukar det vara i.
skill bill vettu
Kommer lätt åka dit, 2005 var guldåret, riktigt tunga cyphers och heta beats. Rock it/Cypher1
2 cool 4 newschool
ååh! äntligen IBE :D
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Ska skandinavien tävla med ett crew?
*Världens bästa forumsignatur*
fan vad soft. count me also in.
Action speaks louder than words!<br>
Skandinavien kommer inte köra med ngt team. Utan det kommer bli ett Europa team... Skandinavien har fått två platser. Focus tar ena och andra skulle gå till Ätä, men han gör lumpen.... Så vem som tar den platsen är inte helt klart ännu. Peez Freeze Ghost Cru
Live it or leave it....
Det bestäms av Tyrone och Mario som håller i IBE. Inget konstigt med det. JAg fick ansvaret för att plocka ut det skandinaviska IBE teamet som skulle ha varit men det här har jag inget med att göra. Motiveringen till Ätä och Focus var att dom har reppat mkt i på den internationella scenen. Vilket jag håller med om. Vem som tar platsen istället för Ätä ? Ingen aning. Frågan ställdes med en kritisk ton, undrar varför ? Motivera gärna. Peez Freeze
Live it or leave it....
Foolish..8-) Dogge..8-) Jens..8-) Blanka..8-)"Ta någon newschool, måste alla vara så gamla och erfarna" Ta Mighty, Erdal, Lil rob, Tailor, Ace, Lillen, Rubbish, Wildboy, Tedski, Bart, Chewie, Reverse 1... (inte för dessa är oerfarna, men dem är unga) "Ung Revolt" (lol)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
wooord timon
helt rätt freeze! ingen kan jämföra sig med ata o focus i skandinavien de har inspirerat på många platser...i världen! de har helt rätt form på sin breaking dessutom..och de har flava!! Django/swc...
Angående den internationella scenen så tycker jag Foolish har blivit stor på den. My vote goes to him!
Självklart Foolish , ingen snack om frågan !!! Krigaren ...varmbloden själv.
synd att inte ätä kunde, i vote for foolish / jens
SIDESHOWBOB
R.I.P king of pop - MJ
jag håller med om foolis, lätt. men freeze, hur var den frågan ställd med negativ ton? tre ord, vem bestämmer detta, hur är det en negativ ton? man får inte ställa en simpel fråga utan att det antas att man ifrågasätter för att leka smart lr nåt. undrar varför... motivera gärna.
Tycker det är tråkigt med inget Scandinavian team. Jag menar det har väl ändå tidigare varit ett Tyskland team åh ett Frankrike team? så nu ska dom ha ett Europa team? tycker bara det är konstigt. aja.. men det lär ju bli fett hur som helst! :) Peace
Grounded
Foolish (octagon) och Elias o Axel (UDC)!
elias o axel U.D.C..will need the power hehe...även foolish gör sin gej där...
om det är nåt europateamet inte kommer behöva från scandinavien så är det en powermovare, tror punisher, lagaet och marcio klarar sig rätt bra ändå
Om det är så det ligger till då behövs ingen av dom eftersom de alla kör power men Axel däremot är en komplett dansare. Sonic (NEC) skulle även passa in i teamet.
Flaco , Foolish,Sideshow, T-flow, Tidji, hatsolo, Darc Mark finns många som jag tycker skulle platsa, verkar vara ett nice jam. Vad har folk för tidigare erfarenheter av jamet? Bless
rep the west king foolish my vote
I vote for bboy CrawlCrawler! lätt
ta abe one,foolish lr mr.flaco....glöm inte abe one/swc..apache cru han är en äldre generation än foolish...men foolish reppar just props! flaco gör aldrig nån besviken han har karaktär!! han vet vad breaking iz about!! no doubt...ni vet d jag vet det alla ve....aight keep it gangsta like me deliriouz/ style warriors!!! : breakin handlar om så mkt mer än.....?
my vote goes to foolish lätt
Foolish lätt han reppar hårt och är rååå PEACE
Bring me a sledgehammer and I make it fit.
Skandinavien har fått två platser. Focus tar ena och andra skulle gå till Ätä, men han gör lumpen lumpen? hur gammal är han? eller vid vilken ålder gör man lumpen i finland?!elias o axel U.D.C..will need the power hehe...även foolish gör sin gej där... håller med spin där. finns gott om duktiga powermovers i europa .. och no offense, men om europa teamet skulle möta korea eller usa så skulle de här två inte ha så mkt att komma med jämfört med andra powermovers från t.ex france, tyskland, holland, ryssland osv..
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Jag skulle säga Blanka
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
haha eller hur "King flava" bra idé där med Crazy grandma lovar att vi är ända crewet där som har med oss nån över 60 år
Abe one!!!
"But thats like.. ur opinion man"
hur kunde jag glömma det.. :O Abe såklart :)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
monkey 9
Får nästan köra en battle med alla som vi har nominerat mot varann... Vinner får reppa skandinavien
Dark Marc, Parkes, Flaco, Freeze, T Break, Jimmy (Moonfreeze)
Murda Moe, Floorists, Karlstad/Oslo/Bergen/Melbu
Är det nån slags omröstning här om vem som ska ta Ätas plats, eller vad är de frågan om?
Det är väl endå inte vi i sverige som bestämmer om vem som ska köra, eller?
Tyckte Freeze sa att det var anordnarna av IBE som bestämmer vilka som ska köra från scan, eller?
Grounded
Sant där Rubbish!
Shiiiet
Sir Ruben är inte så trög som alla tror, eller hur chewiie! ;)
Bring me a sledgehammer and I make it fit.
Rubbish: Självklart har du rätt, men det e intressant att debatera, det e hela grejen med ett forum, Diskutera o tycka. Inget vi säger räknas ändå, men det e skönt o ha åsikter o höra andras. peace
"But thats like.. ur opinion man"