I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Workshop] Jitting i Stockholm 10-11 nov

Vår Hiphop - Breaking

   

2007-10-26 13:12

[Workshop] Jitting i Stockholm 10-11 nov

Nu är det klart!!!! Haleem "Stringz" Rasul från Detroit kommer hit (för försa gången i EUROPA!!!)till vår dansklubb BUCKnGRIND (Debaser Medis) och kommer där att köra med bla mig och Dennis Da Menace.

Jag skrev om denna unika Detroitstil i förra numret av Kingsize (läs här) och man kan säga att den är av högsta intresse för varje B-Boy och housedansare tex, fotarbetet är fantastiskt. Haleem är också B-boy från början (har varit med i RB Betariders bla!)

söndagen 11 nov kl 18.30 kommer vi att köra en workshop i Blue Hill och ev en också kl 20.00 fredagen den 9 nov
beroende av intresset, en tanke från min sida var att kanske köra en som är mer fokus på foundations och golvmoves för tex b-boy/b-girls (dvs folk som inte är så vana vid att snappa snabb koreografi) och sen en som går snabbare fram för de mer klassvana.
Har inte hunnit sätta pris ännu men återkommer (kommer inte bli överdrivet dyrt, hellre vill jag att så många som möjligt kommer)

Video + info

Detta är en helt UNIK chans U get it...
Frågor/intresseanmälan [email protected] el Maria 0733199784

www.2faced1.com