I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] modeller med dansskills

Vår Hiphop - Breaking

2007-10-14 11:45

[Sökes] modeller med dansskills

Den 22/12 har Essential heat premiär för vår månadsklubb på Diselverkstan i Sickla. I och med klubbpremiären kommer vi att ha en modeshow med uppvisning av det hetaste streetmodet.

Vi söker fem modeller med streetdanceerfarenhet.

Anmäl intresse genom PM på whoa eller via mail [email protected]. Bifoga namn, kontaktuppgifter, klädstorlek/mått samt en helkroppsbild.
Vi vill ha in din ansökan senast den 1 november.

Vi återkommer med mer info om tid och plats för auditon senare.

Mvh / Essential Heat

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-15 06:05
Och ta inte så hårt på ordet "modell", ingen tidigare modellerfarenhet krävs och du behöver verkligen inte ha de klassiska modellmåtten eller looken!
Det vi värdesätter är din utstrålning och din förmåga att följa en enklare koreografi.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-10-16 23:14
hela kulturatom kommer =P jeaaäää
all my love goes to the art... bgirl alice

2007-10-18 17:08
Låter skitkul, tycker jag. Ska funta på det :)
Delam tange barat

2007-10-19 03:27
Fett :D!

Funta klart nu å anmäl dig;D!
!! :)

2007-10-19 10:23
Laurelisse men är det någon ersättning man får eller är det menat att man ska gör det gratis? :O
Delam tange barat

2007-10-19 14:24

Eftersom tanken är lite att vi ska samla in pengar till "Jul i gemenskap" (nygemenskap.org) så utgår inte ngn ekonomisk ersättning. Men ni får middag och kläder från Galagowear!

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-10-19 14:29
LoRia på så vis. jag vet ett par stycken som skulle kunna vara intresserade, även om jag inte riktigt vet hur det ligger till för min del. ber dem att kontakta er om så är fallet...de är jättemysiga och trevliga tjejer och de dansar riktigt bra! :)
Delam tange barat

2007-10-19 16:38

Ta Kontakte med bboy Ace ;)

"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-10-19 18:17
Vi har fått in en del anmälningar nu, men det är tid kvar så fortsätt skicka in ansökningar!
Efter helgen kommer vi förhoppningsvis med plats och datum för audtion.

2007-10-23 20:01
Drygt en vecka kvar tills sista anmälningsdatum!

2007-11-02 07:28
Då har ansökningstiden gått ut!
Alla som har gått vidare till audition har fått ett mail med tid/plats för det.
Tack till alla som ansökte!

peace