I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Träningsläger i Jönköping i höst

Vår Hiphop - Breaking

2007-07-05 01:14

Träningsläger i Jönköping i höst

Funderar på att dra ihop ett träningsläger för alla intresserade breakare i höst;
inget avancerat, en stor lokal vi kan träna i, sovplats o kanske en video/dvd så vi kan kolla lite film?

När vi ska ha det vet jag inte, kan ju lägga det på ett lov så alla kan.. jag e arbetslös so i don't give a fuck :P

Men jag skulle vilja veta om det finns nåt intresse, lägger vi ihop pengar blir det inte mycket per person o det vore ju synd att öva in lägerlåtar på gitarr om ingen kom.... ;D

holla
//b-girl M

each one, teach one! för hiphopen vidare

2007-07-05 01:35
Får fler än bara jönköpingare komma?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-05 12:57
syftet me detta som fly ha ha vill ha fram är att folk i småland kör ett läger och träffas och tränar ihop. Vore skit fett

2007-07-05 14:17
ALLA får komma!
Ju fler destå roligare!

hope2 see you there stinkRock!
peace!

//b-girl M

2007-07-06 12:58
Yo Mary vilka datum skulle de här lägret vara ;) ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-06 19:24
Mz_d:
Tänkte att vi tar datum som alla kan, typ en helg eller nåt, får ju kolla med er när de flesta kan.

Stevo:
Jag har ju velat göra detta nu ett tag.. men vi kan la hjälpas åt? Fast har du ett bra ställe o allt klart så kan du ta detta så fixar jag nåt annat nångång, vill dock veta vilka filmer vi ska se; jag VÄGRAR se "you got served" IGEN! :P

hade ingen lokal i huvudet, tänkte kolla hur många vi blir o bokar efter det, så vi får plats, men har du ett ställe så kör!

peace!
//M

2007-07-09 14:32
Kan vi inte kolla typ beat street ??

2007-07-09 17:06
Yee upp med mer info... !
va

2007-07-09 19:30
vi håller på med det just nu så info komemr om ett tag.

2007-07-09 22:47
hehe!
"beat street" o "breaking the movie" är ju måsten!
men ta gärna med "The freshest kids" också!

Peace!

2007-07-10 08:54
Half baked ;D

2007-07-10 08:55
Och chappelle's block party!!

2007-07-10 14:36
jag kan nog kirra både freshest kids och wilstyle =))) haha tappa inte focus bara, inget film marathon! men jag ställer:)
Glöm inte bort att julafton är 24/12 detta år också!