nbc one - 15 uttagna
NORDIC BC ONEDetta året blir Red Bull BC One större än någonsin.Med deltävlingar i nio länder och finalen i Sydafrika harSverige fått äran att hålla i Nordic BC One i Kista Stockholmden 2:e JuniB-Boys från Sverige, Norge, Finland, Danmark, Island,Estland & Lettland har blivit uttagna.Läs artiklen och lägg en popularitets röst på din favorit B-Boy/DJDu kan också få chansen att bli den 16:e dansaren genom att lägga upp din profil.CHECK IT ALL OUT!
har en lite komentar till Kid Skraam.jätte bara att du gör Jamet men vore de inte bra att de är en dansare per Crew och inte 2st killar som kommer från samma crew.Yo Leo! ETT LITET MISSFÖRSTÅNDRED BULL MED THOMAS HERGENROETHER(boty chef) HAR VALT UT DANSARNAVIKTIGT ATT GÖRA KLART DIREKT ÄR ATT DETTA INTE ÄR MITT JAM OCH JAG INTE HAR VALT UT DANSARNAJAG HAR BLIVIT TILLFRÅGAD OM ATT VARA DJ OCH ÄVEN OM JAG KAN GÖRA LITE REKLAM FÖR JAMMET.Peace/Skraam
vilken tid börjar tävlingen?kid spara en hel plata Red bull till mig får inte somna på plats om jag ska vara först Ha Ha ha.vill du skriva all info som du vet om bc one?jag vara inne på www.hoodsfred.se verka vara en bra event i hela Kista fredag och lördag.peace.
Det är inte samma tävling som något annat år.Detta är ett helt nytt event fast det görs i samband med Hoodsfred festivalen.Det är the world famous Red Bull Bc One, Nordic QualifierAlltså One on One B-Boying Battle där vinnaren får resan betald till finalen i Sydafrika för att representera Norden.Det är första året som Bc One har deltävlingar.Infon kommer inom riktigt kort när dom har satt den fullständiga lineuppen.Men jag kan säga att det kommer bli rkitigt gymt(efter den infon som jag har fått), förmodligen denna bästa deltävlingen av dem alla.Alla 16 dansarna är uttagna, den 16:e dansaren blev uttagen via Internet och det är Navi från Oslo, riktigt synd att det inte var så många svenska B-Boys som signa upp sig där.En sak e säker, det kommer va en battle som handlar om stil!Jag sätter ut infon här så fort jag får denPeace!/Skraam
Openfloor? eller bara tävling?