Filmklipp: Phax, Funky 4 Brothers, Baby Bang & Octagon Crew-TV4 Kolla in Deras shower på länken nedan. Octagon visades inte på Tv men dom gjorde två grymma shower som ligger på Tv4' hemsida.Phax(Slowmotion),Funky 4 Brothers(Lockin) & Baby Bang(Poppin) gick vidare till Semi Final i Talang 2007 där vinnaren får en miljonOctagon borde också ha gått vidare men juryn e helt skadade som alltid.http://www.tv4.se/talangBIG UP TILL SVENSK ÄKTA HIP HOP!!
varför i hela helvette gick inte octagon vidare :S dom körde fan skit braow.de är den där jääävla bärtfjärt asså.
Baby Bang var lätt den bästa. så det va kul att se honom vi går samma popping kurs på danscenter så jag fick en schoch när jag såg att han var med, jävligt duktig för att va så ung.
av det jag hört så var det bara bert som la ett kryss på Octagon och hans anledning var, Inte kommerciellt hållbart... vette fan hur en jojo artist är kommerciellt hållbart men wtf, showbiz e fucked up....
den där get in position-grejen var me i boty 06 också eller har jag helt fel? :/