Move som ni skulle vilja sätta FETT
Vilket Move skulle ni vilja sätta Feltfritt ? Själv skulle det nog vara Ufos tror jag :D
så kan det gå om inte haspen är på
chairflares <3
The world will never agree on what exactly Breaking is... And if the world ever does agree, then I guess it wont be breaking anymore." <br> - Kujo
Downrock wtf? hollow-flare (skulle jag kalla den ; den som Brahim gör)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Downrocks såklart
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!
Så´n där 90 med benen åt sidan och böjda armbågar som Phyzicx från Korea gör.sådär en..7,8 varv skulle jag vilja kunna sätta det.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
en fet oneshot headspinn, typ 7 varv som ingenting.
skill bill vettu
lotusairflare utan händer
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."
99 lr 2000 typ 20 varv utan problem fuck jag skulle va nöjd ba ja satte 3 varv på 99 lr 2000
B.Boy 4 life
Gangsta_L, nästa gång vi ses ska du sätta one-handed airlfare på vristen till 3 elbow-halo´s i one-shot och landa i airchair, annars blir jag besviken :)
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
den kombon är ju ty det första varje breakare lär sig vafan!skärp dig! ;)
skill bill vettu
Toprockas o Upåtruck!
"But thats like.. ur opinion man"
f*ck you banal..there aint no baitin..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Groundedvictor va e frogg mills_
B.Boy 4 life
Breakare
2006-08-30 20:51
jumping airchair ;)
HERB, bust a cap in yo ass
downrock!
Norrland represent
variation och flyt utmärker en bra downrock tycker jag.
skill bill vettu
air flare på ett finger !
studsa som en studsboll :D
Shiiiet
felfritt, visst d kan ju va jävligt bra men d låter som om vi snackar gymnastik! d e ba d! Om man förutsätter att cleanhet gör avkall på stil kan det där funka. Men varför skulle man göra det?
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Foten på armbågen o hoppa på andra arm bågen.. :Å
Zegaaa ^^
Har inte dansat på länge men börjar nu igen... största målet är väl att sätta windmile clean och att klara handvolt bakåt
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
att kunna gå in å freestyleá varje solo.. lyssna på musiken å få med hela dansen.. tops, go downs, downrocks (side 2 side), svepa in korta powermoves tillsammans med downrocken, posés/freezeár.. allt i ett grumt flyt till rytmiken utan att sluta dansa förrens kvällen e över :)
Just using the energy that´s flowing within..
aa jag håller med Steez P22 där asså!
Grounded
TheOogieBoogieBoy P2 felfritt, visst d kan ju va jävligt bra men d låter som om vi snackar gymnastik! d e ba d! bara en liten fråga. i den här tråden tycker jag att downrock är det minst gymnastiska som nämns... känns som om man ska dra någon koppling till gymnastik är det väl när det pratas flares och liknande, eller?
Boogie Down BUSH
från en underarm till en hand hur många gånger som helst:D
utan tvekan käka upp mi själv så jag står där utochin o skakar till beaten o alla som skriker YEAH U GO NIGGA YEAH!!!! fast jag e vit.....
Bana na ehhhh bana na ehh bananaaaa...
grymt bra powermoves solo.. inte för att jag någonsin skulle tycka illa om downrocks.. men powermoves är fittmagnet ;) haha
airchair och airtracks .... har precis börjat gnaga på dom :P
Östergötlands Finest :P hehehe
Köra koreanska skulle vara fettast..
grymt bra powermoves solo.. inte för att jag någonsin skulle tycka illa om downrocks.. men powermoves är fittmagnet Exakt! Tänk efter hur mycket stil och originalitet egentligen är värt när ni står i hörnet med damm på ballen.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Chairflares
Bboy Mighty represent Real Deal Family!!
chair-flares, airtrack, 2000, 1990, flash kick, aerials...mums..gärna få in allt i en sjysst kombo..