Jag utmanar följande......
Yo ni typer som slickar röv för octagone...fucc ya så här kommer det att gå till jag utmanar foolish afragon timon rat-monkey o dvärgen ernesto varför lägger ni er i denna beef som inte har med er att göra te.x afragon,timon,ratmonkey jag har inte dissat er utan jag har dissat octa...på dessa battles kommer de inte va nåra domare eller angeredfamiljer whoooooaaaaahhh.... aahhh bull....hur många ronder vet man inte heller för att det kommer att vara pure cypher battles..jag snackar om b-boying,breaking....ålder,bra,dålig,gam mal,ung spelar ingen roll ni är grymma på att surfa men nu ska vi se hur duktiga ni e på att breaka yo foolish eftersom du är bäst utav dessa så vill jag pesonligen battla dig själv o kanske på asfalt...då blir de inga halos lr power vi kör footwork eftersom du tycker att du e så grym på(bite)!!!oooppps i did it again..hahaha ni e toys o jag ska visa sverige det o jag e sugen på att trampa på leksaker just nu ok tack kan ni följande svara ja/nej till utmaningen här på whoa wassup!!ultimatedesperados chico!!made man,concretekingz,grounded real homies big wassup ghost crew,ata,flaco yo freezie wassup!!yo mr.qukester sup,nico sup!! UKNOW GET YO GRIND ON STAY UP!
oj jo jo tunga ord asså! e det nåt ja missat lr? va e det för beef det handlar om?
B.Boy 4 life
hahahahaha du e för söt, jag tar din utmaning
WWW.LEFTOVER.SE FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!
Aight.....!!!stay posted jag befinner mig i teendream oftast 2-3 dagar i veckan eller längst upp på kompassen...foolish 5:an e för alkisar o luffare antingen det jag sa eller en schyst hip-hop club nån kväll stay fresh!!! delieriouz original style warrior since 1997!!!
eller föresten backaplan....foolish jag väljer tid och plats punkt. och skriv inga personliga brev till mig MAHAN STOP ACTIN LIKE A PUSSY!!!
är du verkligen seriös django? tror du verkligen att du kan vinna mot octagon? HELT SERIÖST?!
WWW.LEFTOVER.SE FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!
kom träffa mej om du e man o trampa på mej då ja ska knulla ditt liv .!!! kom ti en riktigt blatte här du dissar min familj du verkar iten förstå vi e inte som er vi e en familj o snälla du ratmonkey va en man o säg mej vad du heter o kom o möt mej nån stans så ska du få dej stans battling din lilla hora..!!!!!!!! o du afragone gå göm dej gå måla din fula feja istället o tro att de e inne den enda som ger dej kredits när du dansar e din bror o plz foolish mot django AHHAHAH du måste skoja med mej foolish kan ju göra sin suicide AHHAAH o egros o sina bait airchairs som vi i familj skrattar åt så snälla sluta tro att han lr hans crew e World elite.! afragon gå hämta ditt "Question mark crew" som ba funnits i din hjärna hämta dom o kom o ställ dej imot oss sen där efetr så KÄFT.!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom endå jag maskar för är min egen crew. Homies är ni och octgon och ultimate. Jag maskar inte och jag ger ingen personlig respons till dom, jag har en egen smak och still och jag tycker bara att octagon är gryma, och jag tycker många andra är gryma. Tycker fortfarande att django har dope footwork även om han dissar mig på whoa.. Whoa är en lekstuga(inget online är real df är jag inte real här heller). Fattar inte att ni blir så sura, shiit tålde ni inget i sandlådan som små.. Asså seriöst hade jag kört så bra footwork som ngn av er hade jag vart med i battles mot er. Jag hade battlat hela sverige om jag bara kunde footwork som ngn av er bboys.. Jag är säkert en toy, men jag kör inte break för eran skull eller ngn annans jag kör för jag gillar det och det e skoj, även hur grym jag blir och hur cpigt jag tänker om bboyin.. För mig är det en passion.. Stylebullet jag har aldrig dissat dig eller skrivit ngt till dig här? So wzup? People never change.. Och om ni vill fortsätta tro det ni tror om mig, Tro det. Det är inte jag som tror det. Men ta det lite lungt på whoa everything for me is a joke I se no reality here. Django och stylebullet vf har ni inte sagt ngt till mig på träningarna och så? Ni vet att jag har respekt för er, eller ni borde ha märkt det iaf. Detta är inget maskande heller för jag har ju kännt så från början när jag lärde känna er, trodde bara att ni skämta i början när ni börja bli aktiva här. (ooh vilken story jag har skrivit ge mig mvg för den) Vinga.. Paz
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
för om ja visste att de va du som hette timon skulle ja sätt dej på plats ja vet fortfarande inte vem du e .!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mitt problem e folk som ba sncakar skit ja har lust o slåsönder er alla men era datorer e era skydd..!!!
Sant, Asså i vanliga fall skulle mitt hjärta sitta i halsgropen, men fan Khaled detta är du, jag har alldrig haft ngra problem med dig vf denna humörssväning? jag backar hela gbg maskar för hela gbg asså för dig med och din crew? så vad är problemet jag ser inget df ser jag inget hot, säg vad jag borde förändra jag kan anpassa mig om du stör dig för jag har inget emot dig och vill inte ha det heller.. So wzup..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Ok sorry timon respekt....!men afragon ååååååååååå du gör mig förbannad ååååååååååhhh....sorry alla men ni två bröder oj oj oj er skiter jag i rent ut sagt jag ber om ursäkt för att jag har väckt erat intresse här men jag lovar att jag ska personligen skämma ut er lugna jag lovar...ok foolish sa 5:an men ska vi köra street show eller en vanlig battle??yo ratmonkeyface vem är du asså jag har svårt att placera dig men snart sker din placering när du sagt ditt nama och hur gammal du e för om du e under 18 så vill jag inte bråka ok!yo mahan du och din roliga clownbror e väl mest seriösa här jag möter er två samtidigt i en battle själv lr som ni vill och afragone!ja jag tror att jag tar alla i octagone! förutom ermin och anna...kolla bara på fidde du vet vad jag menar ok!vi lägger ner detta innan det blir för mycket tjafs med dessa andra vi kan skicka personligt!jag vill bara battla mot foolish snälla...jag låter er märka när det händer fan jag känner fidde bäst av alla här och orsaken att han lämna/backstabba swc var för att han vill bli känd och det gjorde han o kom fort till boty(respekt fidde det förtjänar dumen glöm inte vem som lärde dig 6-step)afragone hur fan kan spela så kaxig nu tror du att octagone! räknas som skydd eller? nene du får stå för dina egna konskvenser men jag ger dig några år att träna om du vill ok!!!ta det lungt boys njut vidare av sommaren vi håller kontakten. peace deliriouz/style warriors since 1997!!
yo khaled sluta skräm kidsen om jag inte har fel så är timon han med tofsen i angered yo softa!!!yo sjortan props och tack för att du förstår
jag tycker att detta verkar lite löjligt. att man är arg och blandar ihopa det med breaking. kulturen ska ju handla om kärlek
Zup Bboys and toys and what ever ?! ?! Ja ska ha jam i sommar Pleas snälla !!!!!!!!!!! Sluta snacka nu ta de i ringen i sommar.... Peace/ Hacim Malmöööööö!!!!!!!!!
De La KingS
breakin skapades för att lugna ner gatorna, istället för att slåss och döda skulle man battla och beefa, så detta är en beef detta är inget perosnligt antar att dom bara har ngra anledningar till att göra ett sånt här uppror, haha va skall man göra förort som förort..
stylebullet snacka inte för mkt..sist du gjorde visade det sig att du inte var så mkt mer än en stor mun..
Ac-at, av Cupjeark Clique
Nu tycker jag allt detta har gått överstyr , octagon har aldrig skrivit i denna tråd för att vi tycker att det är bättre att ta det på dansgolvet. Men asså nu får det vara nog ,ni kan hata på oss så mycket ni vill men som sagt ta det på golvet istället, django du vill att folk inte ska lägga sig i denna beef, men varför skriver du det på ett community, det är klart folk kommer tycka sitt. Ni skulle sagt det till oss personligen, för att ingen annan har med detta och göra eller hur? Och jag kan säga med 100% säkerhet att ingen från min grupp octagon är BreakBrat2 P35, så du behöver inte anklaga fidde, bestäm tid och plats med foolish så blir det battle, inga problem som det var sagt i början , men sluta dissa oss på internet det är bara dålig stil ,du och jag är vid den åldern att man borde fatta att man inte skriver såna grejer på nätet. ernesto "escobar"octagon crew peace
escobar reppin octagon crew!!!!
Tråden rensad. Beef är en sak och det all good liksom, men påhopp och snack om vem som röker vad har inte här att göra.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
barbus din apa ja va arrangör på de jamet o hade vart o slitit i flera timmar för sånna som du skulle komma dit o ha skoj o ja sa ti dej ja pallalr inte battla dej just nu men du trodde du va nått men sen när ja sa ti dej nej ja vill inte battla vill du nått annat ås kom men du va en liten tönt o de vet du o den hunrigen osm ja slängde fårn böprjan e du inte ens värd din lilla snask jävel..!!!! När man kör en battle så kör man den när MAN VILL inte när man ba ska visa nån sket unge som dej nmått.!! ja såg inget du gjorde förutom en att se ut som en apa på dansgolet me lite intränade "freezez" s¨snälla ba göm dig från mig nästa gång.!!!" FÖR ATT NOBODY TALKED TO YOU AINT THAT RIGHT..!! vänta när ja ser dej
"" ja såg inget du gjorde förutom en att se ut som en apa på dansgolet me lite intränade "freezez" "" ehm. måste lägga mej i för detta känns lite fel. Det är väl klart som fan att man kör det man har tränat in? Eller du menar då att man ska köra sånt man inte kan?
kom igen nu fellas,sluta bråka. Alla gör detta större än vad det egentilgen är. Vill folk ha respekt ,sluta snacka här o battla i stället. Lägg all den energi på att träna och bli MAD grymma och visa på så sätt vem som är bäst. Att sitta här och tjaffsa löser inget,inte för mig heller :) ironiskt nog sitter jag här ändå o skriver. Ut o träna i solen och njut av sommarn bboys. Peace//Jonas, actionauthoritee
PRESIS...!!!!!!!!!! WOOOOORD
"måste ha beefs" vi har knapps bboys i sverige o nu så ska vi beefa också? lewl på er!!
haha håller med
Zegaaa ^^
Skivsamlare
2006-06-15 13:33
haha, som om du skulle vara 23, du uttrycker dig som en 12åring som sett colors för många ggr.
fair enough..
men ni e mesar de e däfrför ja tycker ni ska hålla käft.!
ja
ja e den som du itne vill träffa på hahahaha ja e den som ahde på mej blattetsyle T-shirt
Jag sitter fortfarande och gapflabbar, tio minuter efter det att jag funnit tråden.