I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

linköping b-boys/b-girls

Vår Hiphop - Breaking

2005-08-24 13:17

linköping b-boys/b-girls

jag har precis flyttat till linköping och vill gärna hooka upp med folk som vill breaka...om ni är inne i funkystyles eller newstyle så hör av er då också...

/snurre sprätt!

"How are you supposed to move forward as a individual if you’re not original" -phonetic

2005-08-24 14:34
De flesta har flyttat därifrån. Det finns dock en snubbe kvar. Han heter Jordan. För att få tag på honom måste du åka ner till folkuniversitetets danslokaler som ligger mittemot frimurarhotellet i närheten av centralstation. Bäst är att gå dit på dagen och fråga efter damen som håller i trådarna. Hon har jordans nr......
Dibs!!

2005-08-25 12:49
tack för tipset. jag har fått tag på jordans mailadress. ni får gärna meddela mig om hans telefonnummer om det är cool...

jag kommer för övrigt att undervisa i breaking på folkuniversitetet i höst. om det finns några linköpingsbor här på whoa.nu som vill lära sig, kontakta mig eller ring till folkuniversitetet.
"How are you supposed to move forward as a individual if you’re not original" -phonetic