I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

props till alla mad ass b-boy n b-girls

Vår Hiphop - Breaking

   

2005-06-23 23:42

props till alla mad ass b-boy n b-girls

hej allihop yes det är django aka deliriouz style warriors....
jag vill bara säga att jag är äntligen fett impad på dessa nu scoolers jag beefade med grounded för ett tag sen men men......
ibland så kan jag ta i lite hårt...ha...men PROPS för allt arbete ni lägger på denna dans...!FORTSÄTT .........reverse-1 damn playa
u got mad skills..keep the boat flowin ck.Ghostcrew...jag har vart down med er men...som ni vet så ska jag bli FARSA...snart o jag väljer självklart familjen före dansen...men de är jag...
my kind of STYLE g-crew tar över allt men jag känner att ni TYP SKRYTER om erat cru lite för mycket......men OK ni är väl BÄST but watch out fo the SWC GBG....ha ha BATTLE SOON COMINIG UP!!!!!!!!mauro damn hustla u got all them skills but stop bragin freeze MR.FROZONE fortfarande dancin med all den energin WOW!!WOW!!! jag e en style warrior sedan 96-till-2005 o jag kommer nog att hålla på med detta 10 år till...MINST alla bboys låt ingen trycka ner er...o om ni vill komentera om detta inlägg så svarar ja ej im out p.s glöm ej P.A.T O KID JAM much luv..D

OH SHIT GLÖMDE MAHAN AKA FOOLISH GONNA KILL YA
OCH FAN INGA DISSAR TILL NÅN....FATTA DE INSE SANNING!!