I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-04-23 12:03
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”

2005-04-23 12:52
hahaha skön kille..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-23 17:00
aa fett skön =)

Skivsamlare

2005-04-24 16:07
Umos P14 , jepp - om du kollar så ser du att det är gene kellys huvud, vad man kanske inte vet är att det är flera olika kroppar, eller en poppare och en breakare
fair enough..

2005-04-24 16:39
Fan va cool den var ;)

2005-04-25 02:03
crumbs tror jag

2005-04-26 01:09
nej inte crumbs säkert nån noname.
Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on

2006-02-13 12:42
cooool

2006-02-13 13:11
haha jävla fett:D..:D
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2006-02-13 13:47
ball. synd bara att multinationella företag alltid ska använda sig av subkulturer; förknippa kulturerna med konsumtion, för att sälja sina jävla bilar, telefoner o skit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-13 20:42
fattar inte vad du snackar om david. Klart de e schysst att kunna leva på dansen. Alltså, jag blamar inte elsewhere och andra som ställer upp på sådan typ av kommersiell reklam, även om jag själv aldrig skulle göra det. Ser dem snarare som offer för det kapitalistiska systemet. Det som är tråkigt är att företagen använder sig av subkulturer, som i grunden är motståndare till den rådande ordningen, för att få total makt. De e roligt att breaking syns mer i media, om syftet är att berätta om kulturen, och inte att få oss att köpa en massa prylar!

Jag tänker inte ta det lungt!!

2006-02-14 02:42
haha jävlar va cleeean jävel
REACT RICOCHET CREW

2006-02-15 11:43
Är bara nyfiken... Varför skulle ni inte ställa upp på att dansa i en tv reklam? Ser ju att ni har skrivit lite förklaringar men förklara mer.. är intesserad av anda dansares inställning till sånt.
RIP Fayard Nicholas & your brother Harold, Skeeter Rabbit, James Brown & Break DJ James Lacy whos beats goin to liv 4 ever! You are my inspirations.. Let your work live on forever!

2006-02-15 13:51
Dansaren i filmen heter bland annat Elsewhere om jag inte ser fel. sen är de kanske någon mer också.

2006-02-15 17:21
Jag vill inte ställa upp i kommersiell reklam pga politika skäl. Jag tycker att vi konsumerar för mycket. Jordens inkomster och tillgångar är ojämt fördelade. Om fattiga länder ska kunna få chans att utvecklas, utan att jordens resurser ska ta slut, tror jag att vi i den rika delen av världen måste minska vår konsumtion. Kommersiella företag skapar hela tiden nya produkter och behov, som vi förväntas eftersträva. Genom reklamen får dom oss att konsumera allt mer.