I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Top 9 på Dansens Hus!

Vår Hiphop - Breaking

2004-12-07 17:35

Top 9 på Dansens Hus!

Top 9 från St Petersburg kommer att uppträda med sin show "Accents - The Show" den 27, 28 och 29 april på Dansens Hus i Stockholm. Det går redan nu att beställa biljetter!

2004-12-08 12:36
Top 9! -

Det är i stort sett samma show som sist.

Grymt att riktig Hip Hop för första gången intar Sveriges Största Dansscen!
Tråkigt att det sker utan någon som helst inblandning av svensk Hip-Hop, trots alla mina/våra enträgna kontakter med Dansens Hus de senaste 5-6 åren. Man kan ju tycka att de också skulle satsa på inhemsk dans, kanske i första hand.... Speciellt som de haft chansen både till Våra föreställningar, Stockholm Streetdance Festival m.m.
Kan säga att Dansens hus fixade allt detta själva, allt från kontakten med dom här i Vitabergsparken i somras till dessa 3 föreställningar, eventuell turne m.m. (allt bakom min rygg...)
Men jag har fortlöpande fått reda på och hjälpt Top 9 - allt direkt genom dom.

Vi kommer göra ett hip-hop jam med dom samma helg dom är här, förmodligen på valborg.

Dock inget helt klart om var och hur.
---------------------------------------- --------------
2EASY - Movesperminute

2004-12-09 05:54
fräck stil de kör med dh, men kul att de kommer :) mer info om jamet sen ok, låter över tjockt.
Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on

2004-12-09 08:28
avar kan man köpa biljetter, hur mycket kostar det?

2004-12-09 16:47
Man kan köpa biljetter på Dansens Hus eller också beställa genom Biljett Direkt tel. 077-170 70 70. Biljetter föär vuxna kostar 150:- tror jag så för ungdomar måste det bli billigare.