I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Fräscht Electro/Dubstep-beat [Complextro]

Vår Hiphop - Beats

2011-07-20 13:12

[Säljes] Fräscht Electro/Dubstep-beat [Complextro]

Beatet var tillägnat en sångare men resultatet blev ej de vi var ute efter så därför säljer vi nu iväg det istället (fulla rättigheter)

Länk:
http://www.speedyshare.com/files/29501757/DFR_BEATS_mikeemilio_SELL_TAGGED_LOW_.mp3

Beatet har tags samt är sparat i 96kbps, köparen får beatet i:
WAV + Mp3 (320kbps)

Erbjuder även:
Mix & mastering för en liten summa extra. Det kommer öka kvalitén eftersom jag innehar projektfilen och kan justera volymer och liknande ytterligare.

Priser:
800kr utan mix (du får mp3 + wav i 320kbps, fulla rättigheter)
1500kr med mix (du får mp3 + wav + acapellor + instrumental, fulla rättigheter)

Småändringar görs självklart - om vi dessutom får mixa och mastra så kommer en helanpassning efter acapellan att göras. Det vill säga forma övergångar och liknande.

Vi erbuder även specialbeställning av beats, främst electro & dubstep. Vi har även en hel del beats i dessa genrer liggandes, så kontakta oss gärna vid intresse!

2011-07-24 01:51
jävligt bra jobbat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-27 20:42
800kr? för ett electrobeat

Nej tack

2011-07-28 16:46
Tack Juiz! :)

dirtyz:
Då förstår jag inte varför du ens lyssnar eller kommenterar, tack iaf!

2011-07-30 15:41
Men det kan jag förstå, han lyssnade för det stod ''Fräscht'' Electro/Dubstep-beat och han ville notera att han tyckte det var lite för dyrt.

Så du vill inte att någon lyssnar och kommentarar bara för dom inte ska köpa det? hmmmmmmmmmmmm
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Skivsamlare

2011-07-31 00:55
hade jag haft 800 kr hade jag tjackat det, bra skit, hoppas nån gör nåt sweet av det
http://www.soundcloud.com/adamkross

2011-07-31 02:43
Heilon: Folk får tycka vad dom vill - men jag uppfattade det som att han endast poängterade att han inte gillade electro-genren. Jag dyker inte upp i en dansbandstråd (ganska dåligt exempel) och kommenterar endast för att visa att jag inte gillar genren.

Hubler:
Tack så jättemycket! Det uppskattas :)

Moderator

2011-07-31 13:04
Riktigt jävla nice beat =) Inget jag skulle rappa på, men hoppas nån annan gör nått riktigt fett!
//TW

2011-07-31 22:43
800 kr för ett Skrillex beat? Bra producerat, men 800 kronor, kom igen mannen!
Fucka ur!
Producent

2011-07-31 23:45
Låter grymt. Tycker att det låter dyrare än 800/1500:-, vad har ni för värderingar härinne egentligen? Tycker ni att ett par jeans är värt mer än ett beat?

Hoppas att beatet kommer fram till rätt person, så blir det säkert en fet låt.
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2011-08-02 07:23
Mrkemisten:

Tack! Men du får gärna förklara dig, varför skulle ett elektroniskt beat vara värt mindre? Och Skrillex? Han är knappast den enda Complextro/Dubstep-influerade producenten. Så det handlar knappast om att låta som honom.

THE_JAKKHAMMER & shitmannen:
Tack så jättemycket!!

2011-08-02 07:24
Beatet är nu förresten upptaget.

Tack till alla som lyssnat :)

Rappare

2011-08-02 14:47
Hade inte haft något emot att rappa på det här, men man är ju lika fattig som en kyrkråtta! Riktigt schysst gjort, inga problem på detta. :)
Wurrup?

2011-08-02 20:57
DFR: Har inte sagt något om att man inte kan ta 800 kronor för ett elektroniskt beat. Jag gör nästan bara elektroniskmusik själv nu för tiden.

Nej självklart är det inte bara Skrillex som gör det, men han drog igång det och nästan alla försöker göra samma grej. Sjukt tråkigt. Din loop som jag antar du kallar dubstep i beatet är 100 % kopia av Skrillex ELECTRO DUBSTEP. Värt att benämna att folk försöker kallas Skrillex musik för Dubstep Electro. Men jag vill nog benämna musiken åt andra hållet eftersom det är så långt ifrån Dubstep när musiken går i fyrtakt.

Jag hatar absolut inte, tycker det du producerat är bra. Men jag skulle inte vilja handla ett beat för 800 kronor och sen få höra från folk "Ah fet låt du gjort, påminner lite om Skrillex"

;)
Fucka ur!

2011-08-03 10:53
mrkemisten

Jag kan på rak arm säga att Skrillex är LÅNGT ifrån min inspirationskälla eller mitt mål att låta som. Om du är obekant med genren och vilka artister som producerar genren Complextro (som det heter) - så är det inte mitt fel (se bl.a Mord Fustang)

Men att prata öppet och dra alla utför en kant och kalla genren för "Skrillex". Majoriteten av hans produktioner är mycket mer dubstep-influerade rent BPM och taktmässigt - detta är en annan sorts blandning. Min "loop" (som jag förövrigt själv gjort) är inte dubstep influerad utav som tidigare nämnt Complextro.

Och även om genren inte gjort sig speciellt bekant med Svenska lyssnare ännu så kommer det att ske inom kort, så snurra runt lite på nätet för mer information :)

Och tack för din kommentar och åsikt.