sorry att det är just du som får detta, men jag tycker det görs för mycket, FÖÖÖÖR MYCKET beats med stråkar i början, sen kommer en gammal tråkig piano in efter ett tag. har ni ingen fantasi? vad är det frågan om? när ska whoa börja förstå att det inte gååÅÅÅÅÅR att sampla enya 200000000 gånger utan att det blir långtråkigt.. eller klassisk musik för den delen.. om ni vill att folk ska gilla era beats... hur många kända rappare eller producenter har släppt "hits" med klassisk stråke och piano? det går förfan att räkna på fingrarna. Om ni inte vill "göra karriär" som avslappningsmusikskapare så borde ni sadla om SNARAST och börja exprementera lite med några andra samplingar eller ljudbilder. Som sagt, jag är ledsen att min frustration hamnade här på din tråd, för ditt beat är inte mycket sämre än någon annans piano/glitterintro/stråkar/sömnpiller, men jag vill bara att någon kan göra ett bra beat nån gång så hela min inspiration kan sluta krossas til småbitar varje gång jag går in på beatforumet!
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night