I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beautiful - S.A Raolew

Vår Hiphop - Beats

   

2010-01-05 01:09

Beautiful - S.A Raolew

Det är ingen monster fet låt utan det är ett beat med mycket plats för rapparen och akapella. Ett beat som man skriver något till sin flickvän eller favvo vovve till för att få några pluspoäng i kanten, ligga bra till hos hennes snygga tjejpolare om det skulle ta slut eller få hennes ex att sluta ringa och kanske, summa summarum, ett otippat blowjobb inne på toan under släktmiddagen. vad vet jag :)


Det jag upptäckte när jag renderade ut skiten är att jag från början hade experimenterat med ljuden i ett projekt av Solid ink och deras What i found FL prj demo. Och trotts att inget av deras ljud finns kvar och allt är utbytt så går det inte att få bort att det står att det är dem som har gjort den och deras låtnamn. Men men, bara så att ni vet.

Länk till
http://www.speedyshare.com/files/20151748/Beautiful__SA.Raolew__02.mp3


Enjoy

//Rasmus

Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...