I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UNiiKBeats första freebeat hope you like it!

Vår Hiphop - Beats

Producent

2009-12-28 05:19

UNiiKBeats första freebeat hope you like it!

Tog mig tiden inatt att prova att prodda ett beat på min bärbara dator, laggade lite men de funkade..

Använde mig bara utav basic ljuden i fl studio 8, men blev rätt nöjd över de ändå...

Download länk: http://www.speedyshare.com/files/20010337/UNiiKBeats_-_Banger_freebeat_.mp3.mp3

Lägg några rader på de om du känner för de, länka låten till mig sen..

Kommentera gärna, ge mig kritik och mycket utav de om de behövs..

(Inlägget flyttat av Mabande 2009-12-28 11:29:33)

Söker stabila rappare! svenska som engelska! snubbar som brudar!

2009-12-28 05:30
soft melodi! kunde dock ha varit lite fetare trummor.. Reff om man får kallade så kunde ha varit lite mer "maffig", det hade nog lyft hela beatet en aning..

najs att lägger upp freebeats, sånt behövs för att Sveriges underjord ska bli bättre!

dock är du i lite fel "forum" detta ska ligga i beats forumet!

aja kul att provar.... Prodda mer och lägg upp så kommer det att ta sig tror jag nog!

peace!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent

2009-12-28 05:38
Thanks!

hade bara hörlurar så de blev som de blev men kan fixa till de senare :)

Tänkte lägga in lite flera senare.. lite fetare beats men ville lägga ut ett freebeat för skojs skull.

p.s. har precis börjat prodda på riktigt nu för några veckar sen, lägger ner mycke tid på de och vill bli bra på de.
Söker stabila rappare! svenska som engelska! snubbar som brudar!