Moderator
2009-11-28 10:32
inget för mig men det är kvalitet på skitet som vanligt.
You keep believing, I'll keep evolving
Tyckte de va ass skönt ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Producent
2009-11-28 15:26
Melodierna är bra men jag tycker beatet förstör hela känslan då det låter oerhört begränsat tack vare det.
One Day.
Fattar inte vad alla gnäller om.. detta är underbart..
skitskön melodi men trumman förstör det nåt fruktansvärt då den får det att låta som att det hackar.
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Icetail... Bra som vanligt, du droppar alltid tungt shit! Kickar på detta bro!, Peeace
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Moderator
2009-11-29 09:56
Kaggen slår lite offbeat o de diggade jag o körde på, tack som vanligt för ni alla kommenterar skiten ! peace
ice tail detta var seriöst bland det goaste jag har hört här inne!!! jag kommer att kicka på det !! ska på scen om 2 veckor detta beatet ska jag lätt köra på !!1 ! i love it man !! fortsätt i denna stilen !! peace john..
underbar melodi, men någon bass eller något eller vare är som förstör, annars hade jag gärna velat göra något utav det för jag gillar det verkligen. sjukt skön melodi.
Battlerappare
2009-11-29 17:47
underbart mannen blir kicne kanske kommer upp på mixtapet!
JoaquinRoyale
Moderator
2009-11-29 20:57
tack gubbar ! gött att de kommenteras tack för de !
fett beat, kicken e ju off som du sa sönder komprimerat iaf hehe
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Fett att du försöker köra den "rullande gungiga" takten, tycker inte du riktigt lyckas, känns för hackigt. Annars tror jag produktionen hade stått sig bättre med trum delen för sig självt och melodi delen för sig självt, men det vet du säkert
Dj Cj*
Battlerappare
2009-12-01 20:32
riktigt skön sampling bara lite keffa trummor men kreativt!
iget för mig. men dina beat några av fetaste
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
feeeeeeeeet nice !!! längesen jag va inne på whoa o kolla runt, många beats är i min stil nuförtiden faktiskt :) duktigt..
Tabell !
Riktigt tung, skön kännsla som fan, symd på kicken dock, det låg två extra kickar i varje takt som gjorde att det kändes som att det hackade och störde som fan. Men annars skitnajs verkligen... //rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
Jonas fan, du kan bättre! har du kompressor på kicken? låter som den jobbar som fan och får ett irriterande pumpande ljud. och de flesta ljuden och instrumenter täcker varandra så mycket försvinner ur bilden.
ne seriöst fuck va alla säger.man beaten va töng! du mörda den upp o ner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
p.s kan man kicka påren.den va galen brushan!
Producent
2009-12-10 11:11
ta bort shufflen på kicken+ den är svinhög, dra på en nis compressor, det är upp till dig om du vill att detta ska låta bra piz
beatguru
Den är skön, men kicken ligger helt fel. det är nog den enda nackdelen med hela. Päyz
OST!
diggar det här asså lång och bra , man kan freestyla till med många olika stiler. Pz
Jag har ändrat uppfattning, jag gillar att det kommer en 2a kick hela tiden, det skapar en orginalitet och att det nästan blir som ett vakum efter första kicken som suger tillbaka den, typ som en ljudupplevelse. //ras
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
Den var go, funderar på att kicka denna! :) thx icetail.
Riktigt skönt som resten av de du gjort! Gillade melodien sjukt men tyckte trumma Förstör mycket vilket jag tycker var synd :/ Keep the good work up! PeacE