I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Atlantics - En varning

Vår Hiphop - Beats

2009-11-25 21:47

Atlantics - En varning

Hej mina vänner jag har ett bra beat liggandes..

Jag har jobbat länge på det och är förbannat nöjd..
hög kvalite, inget mer att säga om det

Men jag vet inte om jag ska lägga ut det!!
för jag säger hela tiden i mina trådar att om man laddar ner beatet så ska man också kommentera.. Men det är vissa som inte fattar det..

Och jag förstår inte är det så jävla svårt att ladda ner, skrolla ner sidan lite och skriva vad man tyckte om beatet???

mm jag tycker då inte det och inte dom snälla och trevliga människorna som vet hur man kommenterar....

Mm ni som inte kommenterar sabbar för alla andra..
för jag kommer inte lägga ut mitt nya beat nu...
jag ska se en förbättring ( mina två andra trådar finns kvar så ni kan juh börja med att kommentera där.. ) när jag ser det så lägger jag kanske upp nya beatet...

MVH: En förbannad beat maker

Atlantics Staden Har Återuppstått

2009-11-25 21:48
ps: ni kan juh säga nått här inne också!! så jag vet att ni förstår vad jag snackar om!!!!!!!

2009-11-25 22:49
word
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-11-25 23:26
Kom igen nu ^^ kommentera ffs
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-11-26 00:26
Atlantics kickade på ditt ena beat bara så du vet,
och du är riktigt grym på dina beats, gillas som fan från min sida ialf!
Keep it up bro ;*
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster,
det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..

2009-11-26 00:45
Finns många som inte är medlem på whoa.. (då kan man väl inte komentera?) och dom tankar enbart för att dom tkr ah fan detta var fett, palla göra en acc och komentera..

Lite surt e det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-26 09:54
post it up

2009-11-26 15:46
Toolish.. Mmm då tycker jag att denna sida ska skaffa typ.. om man ska kunna ladda ner beats så måste man vara medlem... tycker det är mer rättvist..

2009-11-26 18:06
Jag håller helt klart med om att det är dåligt när folk inte kan kommentera. Oavsett om dom tycker om ett beat eller ej. Hoppas folk kan tänka till nu och inte förstöra för oss andra som diggar dina beats grymt mkt..
Kom igen ny whoa!

Go o gla' kexchokla'

2009-11-26 18:12
Jag har själv påpekat dethär många gånger och all beatmakers hatar det lika mycket. Typ 127 Downloads och typ 4 kommentarer.

Fan tragiskt.

Det är också därför vi måste stötta varandra, skit i vad nån 14 årig litet tomte ifrån Tomelilla i småland tycker men vi måste se till att sprida kritik mellan varandra. Man märker själv att när man frår kritik så blir man också sugen på att ge kritik.

Och vi borde ha som policy att alltid i alla fall försöka "return the favor" om en beatmaker skriver feed på ditt bet så se till att komentera hans grejer också...

//Rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...

2009-11-26 19:35
jag kommenterar alltid när jag går in på en tråd ( en regel för mig)
laddar jag ner något stannar jag kvar på sidan tills jag lyssnat på saken sen kommenterar jag........

2009-11-27 09:13
Atlantics, skulle vara mycket bättre så. Om man kunde lägga upp beatsen på sidan så kan man säkert sätta krav oxå. speedyshare har ju inget samband med whoa, och folk e för lama för att lägga lite kritik. Behövs en förändring i beats forumet tkr jah..

ha de nice
/T

2009-11-29 18:49
Jag förstår precis hur du menar! när man gjort något så nice som dina beats är så vill man ha kritik. Kan inte säga annat än att det jag hört av dina beats än är sjukt nice! håller just nu på att skriva en text till reggaeton beatet :)

//U

2009-12-02 20:59
Lyssnat igenom några av dina beats idag. Riktigt heta.

Love & Bless

Louie B
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg

2009-12-03 15:36
Atlantics
Ska droppa text på tre av dina låtar jag har laddat ner som jag har kommenterat också =) Tycker likadant som dom andra att man ska kommentera ett beat om man åtminstonde tagit sig tid till att lyssna kan man lika gärna ta sig tid att kommentera också. Sen tycker jag som nån annan här att man måste va medlem för att kunna ladda ner för annars kommer detta inte att sluta att flera hundra pers laddar ner utan att kommentera.
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom

2009-12-03 16:23
jag håller med att det borde vara lite mer som http://www.buyabeat.com/about.html
men det är lite overkill .
vill du ha tips så kan du skippa whoa och sälja (eller ge bort gratis) dina beats här :
Länk till http://www.beatswagger.com/forums/view.php?pg=mainpage

ända som är tråkigt där är att m,an inte får så mycket kommentarer eftersom beatet försvinner efter någon har köpt det :) men på freebeats får man det :)

mvh / Whiteph

ps jag håller med om att whoa är keffa på att kommentera
Raymond Loewy @ Facebook

2009-12-04 17:17
Diggar dina beats dom är bra och går inte att beskriva med ord tycker det är synd att inga kommenterar för du gör ett bra jobb :)
MVH / Nka

2009-12-04 22:29
Nu när jag tar till mig av det du säger, då jag själv är en såndära tragisk stackare som bara glider vidare utan att lämna nåra kak spår..men samtidigt, då jag inte är speciellt erfaren runt beats osv, så känner jag att man inte ska bete sig som en jävla överklass och leka, som om man vet allting..men jag ska iallafall, ta och bjuda med mig på en kommentar, om det nu inte är en jävla skojjare, som finner säg jävligt lustig över att skriva en tråd som inte betyder ett skit överhuvud taget..

Peace!
Trasig lampa

2009-12-05 01:07
Putt It Up Man :P
King of Kings

2009-12-05 12:15
Slänga upp beatet, älskar dina beat, anledningen att jag inte kommenterat på de andra är för att jag inte pallat bli medlem, men nu när jag är medlem försöker jag kommentera det som lägs upp. Ni som gör beats och lägger upp de som freebeat borde få lite mer cred, tycker också folk borde vara mer tacksammma och åtminstone slänga upp en kommentar, Hur som kan jag inte göra mer än att kommentera själva även om ja skulle vilja kommentera åt andra. Diggar dig och dina beats så om du inte vill slänga upp det public får du gärna skicka det privat om det går här på whoa ^^ Danke