I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hejsan alla!

Vår Hiphop - Beats

   

2009-11-25 18:52

Hejsan alla!

Shuu vänner,kära whoa användare osv!

mitt namn är emanuel , rappare som kickat i fem års tid och
bl.a uppträtt lite på en massa gigs , varit med i gruppen motivacion
för ca två tre år sen.
för dom som inte känner till mig,så jobbar ja flitigt på mitt mixtape som ja vill pusha ut snarast så alla ni kan få höra va ja har att bidra med osv.
nu e de så att jag har brist på grymma beats och jag skulle behöva er hjälp!

jag har en del beats här men ingen av dom som ja anser passar till min kommande video. tänkte nu se ifall de finns några sköna producenter som kan tänka sig att producera ett beat åt mig,detta gratis" jo ja vet,ingenting e gratis" men va ska man göra,ja har för tillfället inte mkt att erbjuda i kronor.

men ni som är sugna på att testa på er att producera till min musikvideo som ja ska släppa i början av året,hör gärna av er till mig.
arbetet är väldigt seriöst så ja hoppas ni som är intresserade hör av er.självklart är kredden för beatet eran eftersom de er skapelse så de kommer stå i låten.

så finns de folk därute som e sugna
adda gärna min mail på: [email protected]

som sagt ja har ingenting ja kan betala med mer än creds!
ja hoppas nån därute är sugen på att testa sig fram....

här är lite låtar jag spelat in tidigare:

http://www.speedyshare.com/settings.php?id=560912743&idh=a9e21c83018f9af38d1854c8a1a82fa2

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.