aLx gitarr-freebeat
har lagt musiken på hyllan ett tag men pysslar lite hemma på skoj. lekte ihop ett litet töntigt beat på skoj som bara ligger... jag e rappare, ingen beat-maker så de e inget seriöst men nån kanske de gläjder intro ref: 8 vers: 16 ref: 8 vers: 16 ref: 8 vers: 16 ref: 8 outroLänk till http://www.speedyshare.com/630136301.html
Music makes me feel...
>Låter bra :)
I was livin' in the darkness when I saw a light..
Rätt soft faktsikt =)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
tackar boys, värmer extra eftersom jag inte gör beats egentligen och eftersom de e gjort i fasttracker ;P inget FL här inte, fattar ingenting av de programmet haha
Music makes me feel...
OMG :O tror jag hört det mest skönaste beat här på whoa på mycket mycket länge.. Fint, det blir kicken direkt där ja :) Tack för fint beat
fett skönt beat :) känner bara att jag vill lägga mig ner i soffan å softa med en bärs haha :D kanske blir kick på de här ;)keep it up / Liri
tackar tackar, jävligt kul att höra, dels för att de e mitt första beat jag lägger upp å dels för att jag normalt inte ens gör beats :P tusen tack om nån kickar, PMa mig, vore soft att höra! peace
Music makes me feel...
älskade beatet.... skönt som fan^^
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
de var bra laddar ner direkt fett soft :)
im here fo' da beats and promotion
tack tack :)
Music makes me feel...
upp... seriöst, 102 downloads, 6 som komenterat, whoa i ett nötskal! kom igen nu! ;)
Music makes me feel...
låter bra, jobba vidare så kan de nog bli riktigt nice saker du släpper!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Battlerappare
2009-10-12 10:15
tack alla ni som pallar lämna en rad! kul att de gillas :)
Music makes me feel...
riktigt riktigt nice, i like, BIG UP!!
I do tha Pimpstyle in my Bunnyway
Music makes me feel...
det var ett helt okej beat:) det klingade fint i mina öron:) peace/ ossi
Mixtape kommer snart. www.soundcloud.com/ericlundin
me like..du skulle passa som en beat maker.
You keep believing, I'll keep evolving
Blir nog kick när jag fått ordning på texten :)
I was livin' in the darkness when I saw a light..
tack tack :D
Music makes me feel...
http://soundcloud.com/forsbergmusik
forsberg haha soft, kul! du har jävligt najs röst tack alla andra :D
Music makes me feel...
soft PMKI!! fan va kul att folk ´kickar på det! första beatet man langar upp, över 270 downloads och redan hört två som kickat! de e fan godkänt för att inte va proddare ;) tack ska ni ha grabbar och tjejer!
Music makes me feel...
grymt fett beat asså, riktigt tungt, funderar på att skriva till det !
"Ekkorn satt i granen, hoppade från tallegren, laddar upp en hagelbrakare den hoppar aldrig mer" - Organismen
wangeh tack så mycket :D kul å höra att så många har tankar på att skriva till det, redan två som kickat :D om ni kickar så PMa mig eller så :D
Music makes me feel...
Less is more. Bort med snare och piano. In med en bas. Där får man något fett att rappa på... Tror jag i alla fall. One
Catapults Ent.
Riktigt tungt! diggar det till tusen
tackar grabbarspell ja jag e ingen beat maker så skulle nog aldrig tänkt på de :P kul att du lämna en rad iaf, från ett proff lixom :D
Music makes me feel...
Skulle någon kunna fixa en ny länk att ladda ner på tack :)
It's all about attitude !
Spell själv gillade jag pianot =) kanske har rätt med snaren i reffet och lägga bastrumma där istället =)aLx86 riktigt härligt beat =) blev hur jävla glad som helst när jag lyssnade på den =) kommer kicka på detta och lägger upp det här så fort det är klart =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
de här va fett som fan de!!
Yours truly, Slobe
soft beat fan :P
Dahl, bah gör mitt bästa.
jävlar vilket skööönt beat ! Du har verkligen lyckats med detta :D keep it uuuuuup :)
Örebro stad ;D
haha fan va kul att tråden lever vidare :) kul att ni gillar skiten... som sagt, e ju ingen beatmaker så kommer nog inte släppa så mycket beats
Music makes me feel...
uberfett för fan! kickade lite på det ska nog forstätta på den i helgen..
Länk Till låten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va kul!! lova lägga upp sen! :) kul att folk gillar, sjukt kul
Music makes me feel...
aLx killen me talangen :)
Why die in vain, when you can live n' try to change?