I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dummis - Deppigt[Söker rappare]

Vår Hiphop - Beats

2009-10-01 00:46

Dummis - Deppigt[Söker rappare]

Detta beat har jag funderat ett tag på vad jag ska göra av det och kom fram till nu att jag ger det gratis till personen som har bästa motiveringen till att varför just den förtjänar det.

alltså personen med bästa motiveringen, enligt mig. får det :)

LÄNK TILL BEATET(TAGGAT)

Allt är spelat av mig och personen som får det, får välja upplägg osv.

puws

vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet

2009-10-01 10:53
Jag vill ha det för att du är söt!
You don't know what you got, until you lose it.
Rappare

2009-10-01 17:45
ganska deppigt beat och behöver inte de för tilfället (bra för mej, inte bra för dej) haha :p de var nice ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-10-01 18:42
riktigt fett ssssstoffe :D
Inte riktigt min smak men Tummen Upp!

One

2009-10-02 00:00
'Diggade starkt. Söker ett liknande beat har tänkt att påminna min flickvän om hur mycket jag älskar henne då jag inte är med hon så ofta pga annat , har skrivit lite på texten men vill inte köra på något uttjatat random piano beat . så du kan ju pma mig eller adda [email protected]

2009-10-02 23:58
Jag letar efter ett "Deppigt" beat!
Ska vara rätt långt, 4 verser, Engelsk text,handlar om mitt liv.
adda om du vill ge bort något :)
/[email protected]
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2009-10-03 00:44
texten finns på, lyricism om någon undra :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2009-10-03 10:00
tjockt nice beat o passade rätt bra eftersom jag igår skrev klart en text som jag kämpat med länge. Handlar om hur jag tog mig ifrån farsans alkolism o missbruk som liten, men lever nästan likadant liv som han just nu.
[email protected] adda..

2009-10-03 21:13
Ja verkligen älska detta beat mannen ! skulle kunna kicka nåt fett med detta beat. ja är sugen som fan !

2009-10-13 10:15
Är beatet taget?

Annars är jag intresserad.. Detta är exakt min stil! exakt det beatet som skulle passa perfekt för ett riktigt erkännande om allt som hänt i mitt liv och som jag hållt inom mig.

[email protected]
 Jag kan det jag gör och jag är bra på det också!

2009-10-14 21:23
brukar inte falla för sånna hära beats, men detta var nått extra.. har en text till ett liknande beat redo för inspelning.. så hojta om du vill låta mig adobtera ditt kärleksbarn :)

peace