I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Veckans Beat] Green Music vol.2: Hip Hop Lives (Beat Tape)

Vår Hiphop - Beats

2009-08-18 14:49

[Veckans Beat] Green Music vol.2: Hip Hop Lives (Beat Tape)

Här är andra veckans beat, eller rättare sagt Veckans Beats.

Det är 13 beats med riktigt bra samplingar i smutsigt utförande. Tapet håller hög klass rakt igenom och är verkligen värd titeln Veckans Beat(s).

Riktigt bra jobbat / Veckans Beat Crew

-------------------------------

Waddup! jag blev nyss klar med volym 2 i min beat tape serie "Green Music". Jag har 13 nya fräsha beats på detta tape. VARNING!: DETTA ÄR RIKTIG HIP HOP INTE PIANO BEATS! xD så om du diggar smutsiga breaks, smooth samplingar och rå hip hop så är detta ett måste för dig! Tanka beat tapet och droppa en kommentar!

Länk: Länk till http://sharebee.com/65b37ace

PEACE!

Varje vecka kommer vi i Veckans Beat Crew välja ut ett beat som står ut från mängden. Anledningen är att duktiga beatmakers ska kunna få ut sina beats och få den hypen dom förtjänar. Vi kommer att plocka beats vare sig det är free, sälj, gåva, hissmusik, oljud, whatever. Så länge beatet är bra så kan det få titeln veckans beat.

Regler:

- Vi i Veckans beat Crew väljer ut beatet.
- Man får inte skicka in förslag på beats till veckans beat.
- Vi kommer inte tolerera sådant som "öööh, vafan mitt
tunga electro-trancebeat med happyhardcore-känsla är ju grymmare!!!" här i tråden.
- Vi håller stenhård koll på allt som skrivs i denna tråd,
så bete er exemplariskt.

Tack Danyh för förslaget!

(Inlägget ändrat av Rainmaker 2009-08-24 14:37:01)

(Inlägget ändrat av 370HSSV 2009-08-31 21:30:07)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.