www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
Fy fan vad fett :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den ser ut som skit :S?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
läs nyheterna, ny design jobbas på min vän.
Alla proddare, det är bara att skriva i tråden om ni vill ha upp ert beat på sidan. Speedyshare-länk. Inga låtar som heter typ "beat01" eller "jaejaej" utan det ska vara ert producentnamn och låtnamn, som vanligt. PMa eller skriv här. Snart byter vi dessutom plattform på hemsidan.
Jag vill ha hela min inbox spammad med länkar till era beats, producentpojkar!
Här har ni er en länk till Speedyshare.com/ Det tar er 3 idla minuter, så skicka in material! Inget freebeat är för dåligt, sluta vara blyga!
PM ME UP!
Douglas
Vare inte MrFuckingT som skulle ha hand om detta? :S
The only time you feel alive is when you're dead
Tråden som skapades om freebeats.se drog igång mig igen. Var lite skraj för IPRED-skiten så jag pausade. Men med ett knapptryck så är sidan uppe igen, lite lugnare nu. Åker dessutom på semester 6 mån så kommer ha gott om tid.
Fick du rar filen jag passade ? Vore bra om du svarade så man vet att det är done.
Fett najsa beats på den hemsidan mannen ;)
Varför läser du detta?
donk1n: Yes, fått dom. Bra shit! Mr Flumm var heeelt maxat. Joppawalle: tack, men behöver fler! Douglas
En update är på väg, ska lägga upp minst 40 beats. 7 beats har jag kvar att välja för att lägga upp. Vems? PMa mig era freebeats.
Hooooooppsan! Massor av nyuppladdade freebeats är uppe!
Checka! Det kommer ta er hela kvällen (hah!)
www.FREEBEATS.SE
Lämna gärna konstruktiv kritik och kanske ett tack, eller nåt?
TACK SOM FAN
The only time you feel alive is when you're dead
TACK TACK TACK TACK TACk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varsågoda mina damer och herrar! Schysst freebeat ADHD, är det du som producerat? (Promille står det). Behöver fler som skickar in sitt material. KOM IGEN!
Najs att du lagt upp nytt :) kommer du lägga upp flera från mig lr blev det bara 1 av 14 ?
ja det är jag promille som har producerat beatet:) men de står adhd här som andvändare bara..
www.promillemusik.se
donk1n, alla beats som laddas upp till mig sparas, nån gång kanske de smyger sig upp! :D ADHD, är du säker på att beatet är freebeat? Vill också passa på att tacka alla som skickat in freebeats, börjar bli många nu! FORTSÄTT SÅHÄR.
ja det är ett freebeat de är ju jag som gjort de..vad menar du?
www.promillemusik.se
Om han menar att det är för bra för att vara ett freebeat så blir jag ledsen i ögat!
http://soundcloud.com/freshjonte http://soundcloud.com/pomperiposse http://pomperiposse.blogspot.com/
grymt att sidan e uppe igen :)
ADHD, vill bara vara säker att de som skickar in freebeats är SÄKRA på att det är freebeats, så jag slipper ta bort dem om de visar sig inte vara det mycket, se ovan svar Nu är det helg. Kanske kommer upp lite lördagsgodis eller bakisbeats på söndag. Men då måste jag få in fler! Jag vill att varenda producent här skickar in sina freebeats till mig, PMa mig en speedyshare-länk.
Drygt att du verkar ha så höga krav på beatsen, i vanliga fall brukar inte ens freebeats va speciellt tunga. vissa freebeats som ligegr uppe skulle kunna säljas för en redig slant. Tycker du bör sänka kraven bara lite lite.
donk1n, Alla beats sparas. som jag sa så kommer de kanske upp senare. Just nu på den nya freebeats-updaten så valde jag att lägga upp de fetaste. Sen när det blir lättare att sortera beatsen så kommer givetvis även mindre bra beats upp, finns ju alltid nån som diggar allt!
Jag tycker sidan är perfekt! allting är schysst, speciellt att man kan streama och lyssna på dem! Så man slipper tanka och sen lyssna, blir mer pill! :) Jävligt fint jobb med sidan, keep it up! Big up
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Redaktionen
2009-08-15 13:11
C88 Douglas P21
ADHD skrev:
ja det är jag promille som har producerat beatet:) men de står adhd här som andvändare bara.. vilket borde betyda att han gjort beatet.. Och att han släppt det som freebeat.. :)
/Bagarn, allas våran medlare när verkligheten är för svår att första..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Yess! Ville bara försäkra mig om att det var hans och att det var ett freebeat. Det finns inga dumma frågor, bara dumma frågeställare. Self-ownage. Men Trovato! Du råkar inte sitta på ett gäng fräscha eller smutsiga freebeats?
tuungt mannen!