när beatet gick igång så blev jag grymt glad, nån som siktar på klubb musik, grymt... Det är egentligen inget fel på nått i låten men allt måste bli lite vassare för att bli riktigt bra. Det du måste jobba på är trummorna. Trummorna tyckte jag inte alls var bra. Dem är jättetråkiga och ljuden i dem är stela och dem drar ner tempot i låten mer än dem driver det framåt. Trummorna tycker jag helt klart är svagheten i låten och du borde kanske prova med att bara ha en rak basgång så att låten får en jämn gryund som du kan bygga på med melodier. sen om det är ett beat så är sången ett rätt fuckat val att använda då det tar äöver allt (men jag antar att tanken inte är att det är ett beat som skall rappas till utan en ren låt). Om det ä en klubb låt så är det helt andra kriterier som gäller och framför allt jobba på att få upp tempot, mer bas, och sen lite småplock över allt... Men du är på god väg och det är mycket i låten som är grymt bra. /rasmus
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...