I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

M - Hemsida med beats

Vår Hiphop - Beats

2009-06-21 20:45

M - Hemsida med beats

Jag slängde upp en hemsida med beats.
Inget avancerat.
Beatsen är mer som idéer, eller skisser än färdga beats. Man har för bråttom att börja med ett nytt beat på en gång.
Vore kul med lite synpunkter och kommentarer som kanske kan få mig att forsätta på nått av dom.
Jag fyller på med beats varje dag så titta in lite då och då om ni vill.

http://www.mattiaskarlsson.eu/

Peace
/M

2009-06-22 15:41
Nä kom igen nu whoa...

Ge mig lite synpunkter.

2009-06-22 17:27
inte så ait beats män behöver nog vara ännu mer genomarbetade för att få kallas skisser o sen en sak förvänta dig itne att folk ger dig synpunkter här när 97.8% av dem inte ens är byxmyndiga!
davidbeats, söder om stan!

2009-06-22 17:28
Riktigt, RIKTIGT feta beats! Vad kommer hända med dessa beats? Kommer dom säljas, kommer dom släppas som free? Om du säljer, isåfall till vilket pris? Vore kanoners om du släppte nånting gratis för det här är verkligen vad jag letat efter! Bland de bästa jag nånsin hört på whoa.
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.

2009-06-22 22:40
Ööööl; haha jo det är sant, det är mer 5 minutersgrejjer med tanken att fortsätta på dom nån gång. Va är det som inte är bra med dom då?

Pizandlöv; tack tack! Jag vet inte vad som ska hända med dom annat än att en del tar mina kompisar och kör på. Dom kommer väll i min playlist och pumpas på väg till jobbet. Kanske skulle man samla lite skillat folk här o på Myspace kanske och göra ett mixtape..

2009-06-24 15:29
hade lätt kunnat kicka på nummer 6 ööver fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-06-24 20:45
17 & 18 <3 hur kommer man över dem?