Nu har jag laddat ner alla beats från 2008 & 2009 och lyssnat igenom dem alla, puh... Jag har i alla fall hittat en gemensam nämnare: Oförutsägbart. Man lyssnar på ett beat och känner verkligen på sig att det kommer inträffa en sak och sen händer något helt annat, haha. Inte så lätt att förklara vad man känner alla gånger men i vilket fall så kan jag säga att det är både positivt och negativt. För det mesta positivt men några gånger kände man att det skulle blivit så mycket bättre om du gjort på ett annat sätt, men smaken är ju som baken. Du har en väldigt unik stil vilket många saknar, både när det gäller trummor och melodier. Vissa beats kändes bara blööö, och andra blev man sugen att skriva till direkt. Stort tack för att du tagit dig tid att samla ihop alla dessa beats och framförallt att du ger ut dem gratis, är säker på att det finns många som verkligen uppskattar det även om dem är för slöa för att berätta det för dig. Nej, nu ska jag sätta mig ner och skriva till ett av beatsen, inspirationen flödar! Om det spelas in på något av dem så får du givetvis höra resultatet. Tack igen!