I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freebeat - somrigt eller nåt

Vår Hiphop - Beats

2009-04-09 23:22

Freebeat - somrigt eller nåt

Ett av 50 000 beats som aldrig kommer bli nåt av så tänkte att nån kanske gillar det :)

Myspace för o lyssna och ladda ner? (vet inte hur man gör)

Speedy om ovanstående inte funkar :)

ingen kritik behövs men tack ändå! :D Lyssna gärna på snippet om ni ändå e på myspace ;)

www.magnusrytterstam.se

2009-04-10 18:26
fett najjjjs kickar nog till det en dag !!:P

2009-04-10 19:05
Soft =)

2009-04-10 19:05
men lite för enformigt enligt mig

Rappare

2009-04-10 23:01
Jag älskar detta beatet.... jag tyckte att det var riktigt skööönt:P
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Producent

2009-04-10 23:08
lät väldigt tråkigt och tomt... basen passande inte riktigt in på något vänster.

2009-04-11 11:49
vikken tråkigt.. va snackar du om.. fett cool ju.. beatet ska inte GÖRA låten de är dom som rappish o sjunger som fixar de ;)

2009-04-16 08:22
aah så skönt att läsa kommentarer o se folk skriva att dom digga de sen när man laddar ner beatet så låter de helt okej. Tröttnat på småbarnen som skriver Skitbra beat sen laddar man ner för de verkar va grymmt, så hör man at de e som 90% av whoa producers, frizon attityd o skit dåliga beats-... iafall de hör inte hit my bad man ..

detta beatet gjorde mig glad, flummig slinga o allt, lite eget shit där faktiskt, haha påminnde lite om något äventyrs spel, o man skulle ju kunna flumma sönder på detta beatet o leka fritt ...men dock inte min stil av beats! , de funkar säkert för folk!

iafall keep it coming mange! / haffi
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom