I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Linje 12 - Ett piano beat (Freebeat)

Vår Hiphop - Beats

2009-04-02 00:54

Linje 12 - Ett piano beat (Freebeat)

Jag satte mig ner, började arbeta på ett beat & efter inte så lång tid ansåg jag att så här får det låta. Jag hoppas det går hem, att någon gillar det.

Beatet
Beatet

Intro
Vers 16
Reff 8
Vers 16
Reff 8

Beatet
Beatet
Beatet

Skriv gärna en rad också om du känner för det!

Linje 12, Robie.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-04-02 10:21
det var nice (Y)
Varje dag är framtidens historia.

2009-04-03 15:25
Tack tack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-03 16:04
måste hålla med digerdöden! detta va fint detta beat! :D inte överavancerad men låter väl genomarbetat ändå! :D kanske blir kick :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-04-04 09:01
Tack kul att höra=) Jag vill gärna höra låten sen om det blir kick

2009-04-04 14:15
tycker det var riktigt härligt ! ( tummen upp )
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch

2009-04-04 15:30
älskar det! kickar :D
 Jag kan det jag gör och jag är bra på det också!

2009-04-04 20:51
Tackar tackar. Kul! =)

Linje 12, Robie.

2009-04-05 11:47
jee.. jag tycker om att skriva minnen på ett blad
låta alla nära kära förstå hur de e att må bra
vissa dagar tunga alltid lugna allt runtomkring försummas
inga ord finns i de tomma
e inte ensam om dehär
finns många andra som har det svårare men bara håller de i sig
jag svär, ensamheten är det grymaste som finns i vår själ

*Fina ljud du valt ut att göra beatet av, håller med resten, helt okej den får 5 av 7 =).. fortsätt såhär

jo jag vet, men jag bryr mig faktiskt inte (:

2009-04-05 20:20
Se där! Du fick till en text också:P Nice(Y)

Kul att du diggar det Rani! Jag tackar så mycket

Rob.

2009-04-11 21:55
Älskar alla dina beat mannen!!!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-04-16 08:19
va många från frizon o lunar som flyttat hit verkar de som , inte vatt här på ett tag... aja ska inte tjata om det låt oss gå till beatet..ja e oftast sån ja läser kommentarer innan jag tankar ett beat för att enbart lyssna, o dessa komentarer fick mig att tanka de... sen när ja lyssnade blev ja kalabalik, för mycket smör & frizon artist attityd över de hela ... digga de faktiskt inte .....men verkar som dem flesta gör de här , kul för dom! ..

o ja låter negativ så låt oss komma till konstruktiv kritik..

fyll i beatsen mera, öppna "upp" ljudet låt de inte låta så instängd o enkelt ..
d e oftast så man hittar en slinga som e skön, sen vet man exakt vad för trummor man ska ha på, o tar dom första bästa o trixat ... VISST DETTA ÄR ETT FREEBEAT! så whatever...
men typ de låter för mycket midi , våga exprimentera med beats, klipp o redigera tills du hittat ditt egna stuk i de hela.. för många kastar in enkla beats på whoa nu fö tiden ..

!.. iafall keep it comin' . / haffi
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom

2009-04-17 16:59
keep it up bro = )

2009-04-17 22:06
Thanx kul att folk gillar & tar sig tid att skriva ner vad dem tycker.

Elfaco, jag uppskattar din ärlighet & ska tänka på vad du sagt=) Är ju fortfarande nybörjare, har ju bara proddat ett 10 tal beats under 1 -2 månader nu.

Rob.
Battlerappare

2009-04-18 02:07
bra gjort mannen .. fortsätt med de du gör
0523

2009-04-18 20:33
Thanx, det ska jag=)

2009-04-19 18:34
shit man!
Kul att höra en sån snabb utveckling!

fortsätt så här!

One!

2009-04-21 11:33
Tackar tackar=)