01. varför heter den gud? nyfiken .. Hm trummorna va faktiskt helt okej på detta beatet, gillar soundet fram tills refrängen kommer, de störde mig de ljudet som kom in ..Har inte så mycket att säga om detta beatet förutom att d finns säkert någon som digga de, ja digga när de pip ljudet börjar i barsen.. " ti ti ti ti ti tu..." om du hajja vilket ja menar... men beatet får 4/10 ..d funkar..02. när ja lyssna på början, så fick ja helt annat sound i mig, sen hoppade fram " BAAM"..."BAAAM" .."BAAM " BOOM" .. mörkt också, o de tyckte ja inte om faktiskt, konstigt beat, mina öron pallade inte ljudet. Trummorna helt okej. 1/1003. Snäll ..passade in in.. skulle varit mer ett namn som "force-attack" .. spelet som fanns på 8bitars, när ma närmade sig bossen komm de typ ett sådant stress ljud, haha men på något sjukt sätt diggade ja de ja gör, inget ja skulle vilja höra rap på direkt, men de skönt ..någon som skulle kunna droppa på detta är han snubben, kan inte namnet..men umgås med BAM oc stev-o o dom.. finns lite freestyles som e knas på youtube, han klarar sånna beats.... men 3/1004. Du borde annvänt trummorna mer här, och inte låtit dom slå som dom gör riktigt, samplingen har har hört en massa gången för länge sen här på whoa också, men de va lite småmysigt detta batet, bakgrunds ljuden stör ja mig inte på alls, passade inte faktiskt...helt ok 5/10 05. P-p-puump it up tänkte ja när ja hörde, o de va soft, åter igen kunde valt anndra trummor faktiskt, de min smak, Enklare drummor mer basfyllda som slår. " bom bom bom bom" .. istället för cha cha ca attityd .. dock digga ja ljuden mckt, 7/10 06. hade du gjort de längre o ba inte gjort at de gå om o om , så ade den fått 9/10 ja digga detta faktiskt, typ denna tankten du har digga ja också, brukar kicka lite med deep slow .. ja digga detta ändå hur de e på sitt sätt 8/10 faktiskt, najs. 07. detta beatet va inget i min smak, o ja gillar varken trummorna, ljuden, slingan eller något.. vet inte va man skulle kunna säga på detta beatet..0,5/10 08. yeah lite happy mode, detta diggas..ja digga detta faktiskt 10/10 kan lyssna påde o va glad o rulla min i fred , gjorde ja nu också .. o im feel good , like this!!!!!! inget att säga om något .. 09. Känner igen samplingen, vet inte riktigt om de från 7års olycka ja hört detta, Småtråkigt att ljudet går om o om igen, men ja digga hel heten, bra tänkt på beatet också, de i bakgrunden går lite överstyr till fel ton känns de som ibland, men inte så man stör sig så mckt på de.. men de najs ...jobbigt att lyssna på efte 2 minuter går likadannt..6/10 10. nää ja diggar inte detta nånstans, trummorna, slingan o så vdare låter inge bra för mina ögon.. inge betyg där.. 11. Detta va skummt, ja ve inte om de för pipigt för öronen eller inte, de va skummt skönt men ändå knas att lyssna på , ja tror folk kommer nappa på detta beatet iallafall o va lite små kaxiga på de.. de funkar! 4/10 12. skön slinga, men varför fixa du inte in lite små sköna claps i bakgrunden o lekte me det.. men de skönt, något någon skulle kunna annvända i outro intro .. droppa en mer accapella över de hela.. elt okej fkatisk 7/10 i helt het du vet va takt är, många här inne saknar de när dom gör beats, men de känns som du inte riktigt tagit dig en xtra runda runt beatsen, låter som trummorna är exakt likadanna på alla beats, ba du ändrat lite bmp här o där.. tråkiga trummor annvänder du. exprimentera mer med beatsen, försök forma fram ett sound som e cleant, de låter mckt plast över de hela.. .. nu är de så att ja inte sovit så gott, så ska dra o schlaf, so keep it coming ..godnatt/ haffi
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom