I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SansProfit - Coup d´etat

Vår Hiphop - Beats

2009-03-07 23:42

SansProfit - Coup d´etat

Funkar?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-08 00:48
Klart som fan att det funkar. Det är ju du som har gjort det.

Vet inte om du söker nån till att rappa på det eller om du bara lägger upp för feed, men jag är jävligt intresserad, myspace.com/numessiah

2009-03-08 02:13
Du vet vad jag tycker om det, det är helt åt helvete - bra !
trummorna e feta, samplingen är fet osv osv osv..

och du vet att jag kanske lägger något på den ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-08 09:31
NuMessiah:
Jag har redan rappade till denna, det är en del av en 4 spårs ep som är till 3/4 klar. Beatsen kommer ligga med dom instrumentaler på den Ep:n så det är bara att hålla sej updated.
Men jag har gjort nått beat mer än detta så pm:a mej så kan vi hitta på nått.

Puckokomplex:
Du lägger inte ett skit förens jag säger att det är ok:D

2009-03-08 13:21
hahhaa, du sa precis att det var ok :D

2009-03-08 22:03
asså hur fan gör du ?? det är inzane helt sjukt grymt!
du får fan lära mig göra beats(A) haha
alla uppskatar det nog men ingen säger något det är illa !

2009-03-08 22:32
TUNGT! :D
kan man å kicka på det om jag inte lägger upp låten på nätet? :)

2009-03-08 22:50
den kommer som instrumental på netplay sen... så slipper du den youtube versionen

2009-03-09 19:03
shit vilken uppslutning!
måste man vara bästis med alla för att få feedback ?

2009-03-09 20:20
det var ett väldigt välgjort beat, dock gillade jag inte att det hela lät som genom ett filter.
basen och trummorna var insane!

håll det uppe
Främst sångare, rappar för flowet

2009-03-10 12:54
Tack!
Det är massa olika filter på valda delar av beatet. Så du är helt rätt på det.

2009-03-11 12:07
Jävlar detta beatet var riktigt tajt. Skit bra.
Vill kicka på det. Men du avgör om du låter mig göra det.
Peace & luv
Niclas.
Min signatur är inte så viktig..

2009-03-11 12:51
Riktigt galet soft beat. Precis såhär det ska låta! Bigup! :)

2009-03-11 19:18
Tack å tack
Jag ville åxå att det skulle låta precis såhär, men det var banne mej ingen som gjorde sånna beats, så då tog jag saken i egna händer

När netplay EPn släpps kan ve son vill rappa sjunga eller hoppa hopprep på beatsen, tills dess får man hålla sej

2009-03-11 19:41
Men jag har en fråga. Jag hittade ett beat förut och producenten var väldigt löjlig.
Han sa att jag inte fick kicka på hans beats för att jag var för ''liten'' och hade inga ''skills'' för att jag är 11 år.
Har du det också så ?
Min signatur är inte så viktig..

2009-03-11 19:43
Riktigt bra, men det vet du redan.

Jag ville åxå att det skulle låta precis såhär, men det var banne mej ingen som gjorde sånna beats, så då tog jag saken i egna händer

Precis så tänker jag varje dag. Spot on dude.

2009-03-11 21:16
Precis så tänker jag varje dag.

Man måste... vill man inte höra det själv så vill ingen...

2009-03-11 23:59
Niclas424
När EPn kommer ut, som netplay dessutom, kommer beatsen ligga där. Fritt att göra vad man vill men. vill man sjunga gör man det, vill man rappa gör man det. vill man lägga upp det på whoa efteråt gör man det. lycka till!