I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Smith - Deep [freebeat]

Vår Hiphop - Beats

2009-01-10 16:18

Smith - Deep [freebeat]

ja... jag vet inte, mitt första hiphop beat :) har mest gjort drum and base grejer innan, men jag tyckte jag fixade det ganska bra, 90bpm känns hiphop hehe

Länk till http://www.speedyshare.com/945832393.html

2009-01-10 16:57
lite för stressig bara, men annars fet :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-10 20:20
Nice beat, all I got to say
The only time you feel alive is when you're dead

2009-01-11 18:28
dumhetskomplex: nu när jag lyssnar på det i efterhand kan jag nog hålla med om att det kanske är lite svårt att rappa över, var det så du tänkte? det är märkligt hur annorlunda man lyssnar på någonting man har gjort om man väntar en dag...

2009-01-11 19:43
Detta går helt klart att rappa på, inga problem, men det är ju inget relax-beat precis.
Annars tycker jag det var lite för mycket på en gång, svårt att förklara. Du fick iaf inte det att låta enformigt, men det känns som du kunde hållt dig till lite färre shit på beatet.
Men jag tycker, helt klart, att du ska fortsätta göra mer hiphop-beats, för beats generellt sett verkar det som du kan.
Keep it rockin' :)

/ Oh Oh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-12 00:07
om du hade byggt vidare på dem första 20sec så hade det kunnat bli dunder.. lite lamt ljud för mig ba men men...