Producent
2008-11-30 23:11
Lil Wayne - Lollipop (Godspeed remix) nymastrat och mixat!
många verkade gilla den så jag fräsha till den lite om ni har vad som krävs så får ni jätte gärna beatet och testa. bara att dra ett pm
beatguru
schyst !! Lägg upp låten på en länk, så man kan ladda hem den :D
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Så jävla fett! Skulle va schyst om man kunde ladda ner din remix?
One in a milli-on.
Producent
2008-12-02 18:00
Producent
2008-12-04 15:17
låter bra... en sak jag inte gillade var dom där blipblip ljuden i början som går som originalet... Dom låt inte så snygga... Och en del cymbaler låt väldigt högt och waynes sång/rap låt också väldigt högt.... Men överlag låter det väldigt snyggt. Kör din skit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter rätt soft faktiskt.
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Pianot i versen låter fetkomprimerat ;/ annars najs
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
Producent
2008-12-07 12:54
skulle gärna vilja ha denna verisionen på låten. kan du vara snäll o lägga speedy här eller i min gb? tackar!
http://www.myspace.com/stojicrap Zivela Srbija
Mannen, du har lyckats med ett Bättre än bra resultat , det ska du ha för deej! Allt låter perfekt ! Har aldrig hört någon lika bra remix på ett beat förr . Ta åt dej och sluta aldrig me det du gör! PeyZz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
good work mayn.
Make Love Not War!?
kan man ladda ner den här nånstans? för den här låten var as skön! mycket skönare än orginalet!:) riktigt bra gjort, varför jobbar du inte för något skivbolag:)?
Producent
2008-12-09 16:28
tack =) vet inte eklund ha det fint!
beatguru
ja vill ha detta beat! kan inte nån skicka?
The only time you feel alive is when you're dead
Producent
2008-12-12 15:46
tack boys. sitter i ett krisläge nu dock.. min dator har crashat
beatguru
Producent
2008-12-13 21:29
Skönt beat, det mesta är riktigt fresht, men sen att det är lil wayne.. hans jävla svettiga gnälliga röst får man fan huvudvärk utav. Bra produktion anyhow :) pce
Producent
2008-12-15 18:28
skönt! diggar iof orginal-instrumentalen som fan.. själva låten däremot är inte mkt att hurra för, även om lil wayne kan vara bra ibland.. hamnade lite offtopic, thing is: BRA beat :)
braj obbat fett faktist tänk bara om du kunde vara lika trevlig som alla här är mot dig i alla andras trådar peace
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
^jag hatar orginalet från själen men detta är fan bättre än orginalet enligt mej,fresh beat
http://soundsof051.com/
Producent
2008-12-18 02:33
ah tack alla! värmer som fan
beatguru
Denna var nice, du lyckades bra med matchningen av beat & accapella.. Fortsätt så!
Nog är du duktig alltid, låter fräscht! hepåre!
www.tbonebeats.com
Nice, låter dock som om du baitat Ryan Leslies piano spelning när han körde en freestyle remix på den här låten...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Producent
2008-12-18 20:17
wordemup, fick veta nån vecka efter att han hade spelat piano till de så det låter som jag gjort som han men det har jag dock inte gjort.
beatguru
Aight, det va nice i vilket fall...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Producent
2008-12-18 21:15
tvärtungt yo! gimme ;)
www.myspace.com/mrpduvet <-- check it out!
Producent
2008-12-21 14:22
Producent
2008-12-22 19:28
skulle vara schysst om du kunde skicka till mig typ speedy länk eller nått sånt :) annars adda
[email protected] så kan du skicka den där :)
"Möt mej på rikigt o jag slaktar dej skickligt"
Du vet vad jag tycker om dina melodier som du skapar alltså, nutidens moderna Mozart :)
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
gillar inte låten men de här är fan bättre än orginalet =p
grymt genomfört med snygga melodier och fet ljudbild över hela registret, men inte alls min stil. Allt låter för rent och snyggt, dessutom låter pianot väldigt vst eller nån original plugg i propellerhead. Hela beatet har något som skriker reason över sej, rätta mej gärna om jag har fel! MVH
Producent
2008-12-26 00:49
tack alla! aa bögskallen, den är gjord i reason 4 och audition 3
beatguru
lägg upp en länk så man kan ladda ner =) tung som fan !"
Nej,
låter fan dyngfett! :D
When we live to die we don't live at all
Producent
2008-12-30 18:15
Producent
2009-01-02 17:55
riktigt bra omgjort, har absolut inget att klaga på här :) bara att cymbalerna på vissa ställen är lite skärande i öronen. men allt annat är bara perfekt enligt mig. tjocka propps till dej mayn .. -peace-
-peaCe-
lägg upp en länk så man kan tanka för fasen! hur många måste fråga om det!?
HÅKANSSON!!! Vad pysslar du med!?
ahha Woord LergNOFS ! Lägg upp en download länk Men annars var den var den bra omgjord !
Om du fortsätter så kommer du bli riktigt duktig om några år! kul att höra folk med potential här :) Sen kanske det bara är jag som inbillar mig att du har lagt sidechain på pianot, eller så har du pushat volymen så pass mycket att allt blir sönder komprimerat. Ju högre volym betyder inte desto bättre, det går att skruva upp volymen för högtalarna istället =)