[freebeat] Kaxigt stringbeat
Vart inte så nöjd över detta, men gillas det så gör jag klar det på 5röda så får ni ta det! Tycker själv jag kan bättre än detta, men som sagt freebeat.... La på en acapella bara för det ska bli roliga att lyssna på eller så, beatet är ju iaf inte klart så skitsamma Checka!Länk till http://www.speedyshare.com/227372661.html
29 som lyssnat och som vanligt ingen kommentar, så jävla illa är det väl inte :)
Det går inte att ladda ner av någon anledning.
Dricker så jag knappt kan se, och stapplar ner/För trappan och lovar mig själv att aldrig packa mer/Dagen efter börjar man att halsa rent/Man lever bara en gång, tacka Fan för det. ~Ismen~
Det går ju för mig, det ska funka
aafan grymt nice faktiskt! synd bara att det står freebeat sen är det en acapella,fast det står juh att du ger bort det men endå! bra jobbat MR-J!;)
fosho
A vet, ska fixa det. Men kul att du digga iaf :) Mer åsikter tack?
A vet, ska fixa det. fixa de då? :P
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
Var det soft eller vadå? :)
feta grjjer du kokat ihop mannen :D fortsätt langa skiten , haru beatet utan acapellan ? hojta peeeys
383 mannen vi slaktar bijaces !
Tackar! måste göra klart den sen LOOOOVar jag att lägga upp!
jag vill ha de utan acapella om de går?:) de va fett! feat up
jag skulle gärna kicka på det :=) fett skönt
Fan va sjyst att ni diggar det, säg hur jag ska lägga upp det då så slänge jag upp det
Reff 8 bars vers 16 bars reff 8 bars vers 16 bars reff 8 bars vers 16 bars reff 8 bars reff 8 bars Så skulle jag vilja ha det upplagt om det går? :=) bless
jodu digga som fan:D langa länk till gb när de e klart:D blir kick
Lägger upp den ikväll tror jag
Det här lät riktigt bra! Whoaa
"Yes We Can"
Tackar Tackar, ha tålamod det kommer upp!
Som PMC skrev, det vore nice om du kunde lämna en länk i gb:n när det är klart
"Yes We Can"
blev det nått av beatet? :P
feeeta beats---!! men dem ja gillade var redan upptagna... annars va deett sooftPEYZ
Tackar, kul att höra! vilka gillar du då?
Det låter som det här kan bli så mycket bättre. Lite saker jag tänkte på med en gång är. Sänk kicken. lägg en master limiter och en compressor i master kanalen för att pressa ihop ljudet. Och lägg lite reverb på stråkaran så dom smälter in lite mer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fresh2Death Kul som fan att du diggade! Jag är helt med på vad du pratar om, det är just därför jag har avvaktat med att släppa den som freebeat. Har meckar lite på det och lagt på massa mer saker bland annat det du sa. Har du något mer att säga om det du som verkar ha koll iaf!
Ok.. Nice. hm inget mer jag kan tänka på direkt. Mixa det snyggt bara! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fresh2Death Will do! Har gjort en tråd nu med 2 nya grejjer checka in den med om du har tid vettja!
tyckte de va najs.. ska du lägga upp de utan accapellan snart eller ? :P Pz
hehe är osäker hur jag ska göra med detta beatet :/ Antingen går det till en speciell snubbe <3 ELLER så blir det en remix ELLER så blir det ett freebeat
:) vi får se, men chansen är stor
du skulle ha lagt fram ett sample, lite av beatet utan rösten.. gör det.!
jo jag vet, men jag bryr mig faktiskt inte (:
jävligt fett måste jag säga !
Tackar ännu en gång, kul att höra :)