I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett gratis "technobeat" :)

Vår Hiphop - Beats

2008-08-03 12:57

Ett gratis "technobeat" :)

HejsaN!!

Eftersom jag har hållt på med techno förut och nu börjat prodda Hiphop-beats, så tänkte jag att jag gör ett technobeat, men jag lessnade ganska snabbt på det, så jag ger er det som det är^^
Ni får göra vad ni vill med det, hata lr älska:) men om ni tankar så kan ni ge mig en kommentar så jag vet vad som är bra och vad som är dåligt med det, så jag vet vad jag ska ändra på OM jag får för mig att fortsätta på det:)

Länk till http://www.speedyshare.com/203168672.html

(får se nu hur det blev med länken^^)

PZ // M!ck3

2008-08-04 19:55
hehe, tackar:) fler?..

2008-08-05 22:38
Yey, 43 downloads och en kommentar:O en äkta Whoa.. -.-' orkar ni inte kommentera så skit i att tanka..

2008-08-06 21:19
Asså jag diggar tanken som fan, jag älskar också technobeats men nu ere så att detta beatet , jag får ingen känsla av de, + drumsen skulle du kunna ändra till hiphopdrums, då tror jag fler hade diggat faktiskt :)

pz

2008-08-07 12:18
Åh nån som kommer med lite kritik:O det finns en gud lr nåt där uppe nånstans!:D

Raddan: Mjo jag vet att man inte riktigt får nån känsla av det, men jag har idétorka just nu och kom inte på hur man skulle kunna göra det bättre:O men som du säger, kanske skulle bli bättre med hiphopdrums=D och det är bra att nån tar sig typ 30sekunder av sin värdefulla tid och kommentera! bra där!!:D

Kolla Whoa! gör som Raddan, och KOMMENTERA:O

2008-08-07 15:05
Alltså, jag gillar hiphopbeats med inslag av techno, exempelvis Kaggens - Imorgon är jag bakis, eller Lil Waynes - Lollipop intrumental. För mig är denna sortens beat hur sköna som helst.

Men, detta var ett technobeat rakt av. Inte något inslag av hiphop, vilket jag personligen verkligen inte gillar. Så skippa en del av techno sakerna, lägg till lite hiphopinspirerade grejer så blir det nog betydligt bättre. Om man ska bedömma det som ett technobeat var det väll ändå helt ok, men inget för mig som rappare.

2008-08-07 16:29
Alla toner är ju typ falska? =)

2008-08-07 18:35
Ch1ll: okej, jag ska försöka ta åt mig av det där till nästa!:D(lr om jag orkar göra om detta)

S-Media: Mjo kanske det, men lyckades inte få till nån vettigare slinga (skulle egentligen inte ha nån alls)