I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

It might be broken, but it still plays.

Vår Hiphop - Beats

2008-08-02 08:17

It might be broken, but it still plays.

Sundsvall heter det senaste beatet, lyssna gärna på det.
Hojta om du har en kompis som rappar bra. Eller bjud på en kommentar.

Må väl.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-02 14:16
fan va det knorrar på bra detta. Underbar bas. It might be broken, but it still kicks ass
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-02 21:10
Stort tack, kompis. Såg att du slängt upp en hel radda ny skit, jag ska inmundiga det senare ikväll hade jag tänkt.

Tack till resten också, ni är för generösa med åsikter..

2008-08-02 23:58
Längesen jag tittade in något alls på musikfronten, måste dock säga att inte titta till dina grejer ångrar jag. ruggigt sköna grejer där. Nya beatet va riktigt gung-gung=) bra jobbat

Peace

2008-08-03 01:49
Tack som fan, mister. Now convince the rest of them! Näe, men.. tack!

2008-08-03 13:12
Upp.

2008-08-03 13:32
skönt gung i! sitter som en nickdocka och lyssnar på det
http://www.myspace.com/kallargubbens

2008-08-03 16:22
Beaten hade nått. inte hlet säker på om jag gillade det helt ut.

Men jag diggade "cakes" som fan och "If I" var nästan ännu softare! du har helt klart stilen jag gillar. Specielt det lite dova jazzsoundet i "If I".
Blir sugen på att köra nått på det.

/Toad
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!

2008-08-03 19:25
KG: Kul att höra, man.

Toad: Kul att du gillar några. "If I" är taget, åtminstone just nu, men checka min myspace någon gång under morgondagen.. tänkte lägga upp lite nytt/nygammalt under kvällen, som jag vill ha rap på.

2008-08-04 23:49
En kvalitets-upp på denna.

2008-08-05 05:26
Det bugar vi för, även om jag tagit bort beatet. Ny skit, ny tråd, ny space! :)

2008-08-05 18:54
vet att beatet va borttaget men måste säga att de här var riktigt fett... egen stil o välgjorda beats! BIG UP!
.... since 88'