Elov Prod. - Pianooshit fritt
Tja slangar upp ett soft freebeat, kommentera/kritisera det gärna! Det är sparkbart i högsta grad så ta din chans =DLÄNKEN
36 nedladdningar å inte en tillstymmelse till kommentar! Så skoj äre å lägga upp beats på whoa! =)
soft
www.myspace.com/elovbeny
Haha och den ända som skriver säger SOFT! hahaha Jag tycker detta beat va ganska sköön.. Helt okej faktis.. om man har tid så kanske man spelar in på det också ;) Piz
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
Okok nice, tack! Mm ja menart! Å nu äre 64 nedladdningar å 2 kommentarer! whoa <3
hahaha kanske inte så värt å lägga upp beats här :P Man lägger ju upp för att folk ska kommenter å inte bara ta å dra :P
5Gram: nee precis, men vart annars ska man lägga upp? :P Övrigt: Hädan efter måste alla som lyssnar kommentera!
Ingen håller min "lyssnar jag så kommenterar jag"-deal! Förbannad blir ja
va fan får väl komentera då=) ja det var soft känns lite enkelt på nått sätt ja vene=) 6/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack guys! Ja de kanske vart lite enformigt! men Fresh 4 free! d=D
haha lr men det borde vara så att man inte kan ladda ner beat å så om man inte kommenterar .. haha :D
känns simpelt , inget specellt , inget säger mej att jag ska kicka på detta eller ens försöka skriva , diggar dock beats som du slängt upp innan ... men men så e livet , i bland blir det bull ibland soft ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okejj. Anledningen till att jag inte kommenterar freebeats är för att jag helt enkelt inte tycker att jag har något att säga om dessa. Dvs, de är inte bra, de suger inte eller så är de inte min stil. Det här är ett bra gjort beat. Men inte min stil. Men nu skrev jag ändÅ för det var ett soft beat :P
det var skönt :) inte riktigt min stil ... men det var ändå skönt :) keep it on :)
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn) BleSs
kvalitéten kändes inte bra , men beatet va asskönt endå ! :)O fortsätt
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
phillae - Tack! menar du kvalitéten-ljudkvalitéten? då måste du mena på pianot, å pianot ska låta lite old school så det ska vara så ;) Peace
japp menade pianot, sry för jag inte framförde de så bra :D okej då vet jag nu , !
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
niceee som faan faktist ;) Keep it up (Y)
skit skönt. Anledningen till vrfr folk inte kommenterar kan va för att när de hör beatet så svimmar dem för de e så jävla bra, dunkar huvudet i bordet och när de vaknar har de glömmt att kommentera.
http://Gmxmusic.se
Ganska skönt, skulle vilja ha lite mer fantasi i de. Men det var bra annars :) Pejz / Logge
jävligt skönt, emn en aning för "tungt" för att vara pianobeat ^^
Främst sångare, rappar för flowet
me like!
Tack guys! tack för kritik/kommentarer! Jafan gMx det måste ju vara så :P
Det blir nog att kicka på detta! Letade efter ett sådant beat, det e bra! tackar ;D
No you!
Låter nice! Om nån kickar får den gärna länka låten till mig
ganska soft, men digga det inte fullt ut .. så kommer nog inte kicka på det men fortsätt !
Det som fattas: En fet akustisk gitarr och mindre plastiga trummor. Gillar detta beatet fullt ut som det är dock.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Skulle gärna vilja ha pianoslingan i början som vers också :)
Tyckte det lät skitbra!
För övrigt tyckte jag att beatet var jävligt bra gjord, men gillar dock inte "megaman" ljuden i verserna :)
Men om du orkar/har lust att göra om versen som jag sa, så adda min msn :)
[email protected]
PERFEKT!!!!!!! XD XD
The only time you feel alive is when you're dead
Tack tack! kul med lite comments! Ventil: Kan fixa det, addar dig näre e klart!