I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sunrise92bpm -Sorgligt freebeat, missa inte!

Vår Hiphop - Beats

2008-01-25 05:26

Sunrise92bpm -Sorgligt freebeat, missa inte!

Slängde ihop ett beat åt er här på whoa, gör aldrig freebeats annars.

Sunrise:
Sorgligt beat, passar till deppig rap, även sång.
den är på 2.26 min. och kan dubblas om du har mycket att säga i din text.
bara å lägga dem efter varandra på tracken så låter det fortfarande som ett komplett beat.

Ladda Ner Här

Ge mig gärna så dålig kritik ni kan.

//Bless

Rappare

2008-01-25 06:35
Tycker det e synd att så mycket sorg/kärlek/depp beatz släpps på whoa..
Men det var faktiskt helt okej, kommer in nåt fett irriterande pipljud ibland? ta bort det.
Jag är sämst på att kommentera vad som är bra och dåligt på beatz men jag gillade inte trummorna, och kan inte riktigt sätta fingret på just vad jag inte gillar med dom.

Faller inte riktigt mej i smaken med just den här stilen av beatz men beatet var helt okej =)
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!

2008-01-25 07:13
ok, jag valde temat "sorgligt" för det är vad folk verkar vara intresserade utav, kul med en åsikt. detta beat kan man kalla nåt som jag inte "lagt tid på" se till å hålla dig uppdaterad om de beats jag faktiskt har lagt tid på, som finns för lyssning på bl.a min myspace
www.myspace.com/proclaimerproductions

Tack å hej, LegoPastej

2008-01-25 09:53
uppa lite

2008-01-25 16:35
du har lyckats att få mej att digga detta beatet asså du får in känslan bra här, haha kanske för jag älskar piano för de första me så:P aah de e sant att många som vill kicka på sorgliga beats nu på whoa me.. heh fortsätt droppa beats mannen du e bra!
PEACE
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum

2008-01-25 16:37
För mycket reverb på trummorna

pianoljudet behöver förbättring

bassljudet borde ersättas

Det där pannade elektroniska ljudet är en nice detalj.

Dina strings kommer in nice de med.

Overall så känner jag ingen personlighet från beatet.
www.wordsilah.com
www.myspace.com/triangularform

2008-01-26 02:28
Magnaa
Tack! upplyftande kommentar... håll dig uppdaterad framöver.

Skander
Tack, jag är medveten om dessa småslarviga fel, men jag tänkte att det var lite meningen med å släppa freebeats. som smakprov på nånting annat.
Personlighet? menar du från min eller din sida?

//Bless

2008-01-26 02:38
halvdant.. sisådär, kmr igång mot slutet. men what is up med det jobbiga pipljudet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-26 04:40
Pianot är bra, men det är typ eko på trummorna?... Som effekten är typ på en stor sal? :S Hur som helst låter det inte bra, ända jag kunde tycka om var piano slingan, den var överfet.
Dra åt helvete!

2008-01-26 09:09
det va bra, alla får ju tänka på att det är ett freebeat med ju eller hur, men keep it up
Korta rader, tungt budskap

2008-01-26 10:55
Proclaimer

I mina öron så har inte beaten någon personlighet, det är bara en beat i mängden. Hoppas du förstår hur jag menar. peace
www.wordsilah.com
www.myspace.com/triangularform

2008-01-26 16:41
Tack allesammans, tydligen var "pipljudet" ingen höjdare... jag la på lite flummiga percussions bara... en del diggar det å en del inte, men however, när man kickar på det hörs det inte, jag drog en testvers å det ligger bara å pyr i bakgrunden. jag har haft reverb på trummmorna för att ljudbilden ska kännas våtare.  men alla "missar" är pga av att jag inte ens har mastrat ljuden, och inte tänkt något på mixning nästan. spelade bara in å sparade ner i princip.

2008-01-27 00:48
Det här beatet va riktigt skönt för att vara ett "sorgligt". Va inte allt för lugnt utan man kan rappa lite snabbare och inte typ behöva prata fram sina rader, så de här beatet ska upp, Peace Meeyn 

2008-01-27 07:19
Thx, kul å höra.

Beatet är självklart till för lyssning och kommentarer, men skulle va soft om nån vågade lägga en vers på den.

//Bless

2008-01-27 08:52
ouch! Synd att du tyckte det var äckligt! jag hänvisar dig till tråd nr2 som du kan hitta i samma forum isf. vi får hoppas att det inte är lika "äckligt"

//Bless

2008-01-28 13:52
Gulligt beat men som alla andra säger måste jag tyvär hata på pip ljudet annars ett myckety bra beat enligt mig så keepdoingyaashieat (mård) / Bless
Checkout http://www.myspace.com/abstines
Om du vill ?...

2008-01-28 16:07
inte min stil men gratis e gratis så du kan få en high five på de=)

fortsätt med de du gör mannen
www.myspace.com/naturmusic

2008-01-28 21:50
jag tyckte beatet var skönt, bra gjort =) men va är dedär för pipande ljud som kmr in? :O

2008-01-29 17:07
'BORT MED PIPET MANNEN. skit skönt beat annars:P
ett öga för ett öga

2008-01-29 20:10
ojojoj =)
älskar dem här sortens beats :D
sjysst gjort bortsett från pipet så är de helt ok faktiskt
fortsätt så Peeez

2008-01-30 08:21
ja tycker de lät ganska sooft :) ska nog kicka på de idag bara för att du ville nån skulle kicka :P haha har ändå inget att göra :) pz
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)