Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Damn, you're realy good, man. I've always liked your beats, since the first time I heard them. But..one thing I don't like is the background voice in the verses. It's like a squirling sound, but hey! It's a freebeat. :) One love, Yez!
One in a milli-on.
Hehe:P thanks. Yes i Understand what you mean. But yeah it's just a normal beat. =) Not my best beat. thats why it's free:P but thank you homie(=
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snyggt ! gillar de värkligen :)
Mycket bra, Rösterna förstör det lite men det är ju freebeat så =)
myspace.com/rockduden
Bra för att vara freebeat! Kommer nog kicka någon låt på det här så småningom. Gillar alla dina beats mannen;) Forsätt ! pz
Thanks everyone. Jess om ni gillar denne beaten så er det bara å kicka=)
O shit fresh fresh , får väl sätta mej ner o skriva ett par rader o sen kicka =) thx Unique för du slänger upp sånt här , tycker många börja släppa skit beats , men du håller de fresh ... Pejz
Producent
2008-01-22 13:40
Sitter o skriver till detta fina beat=)
Flyger fritt, landar platt
detta är ju sirius beat
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Sirius har kicka no på samme samplet ja:P men ikke min beat. haha. Men thanks
Diggar det som fan, blire ev kick! Förresten, äre någon som vet vad orginal låten heter? verkar hur skön som helst (:
härligt som fan! fortsätt langa freebeats, man blir så glad av dig :D<3
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
nice work main,ska nog släppa min andra låt me de :)pz and good work
Oki takkar:P fett
Dina beats är alltid lika bra tycker jag. Tycker det är nice asså!
Det är ett välarbetat beat :) Gillas. Big up! :) peace
Don´t mind me, just cruisin´.
thanxs=)
FETT bra beat!
Ny Användare : ReskOnee
den väldigt högt pitchade rösten förstör lite i verserna, annat än det var det ritkigt skönt
takk=) jess i know
Blev en lördags session å detta beat..
http://www.speedyshare.com/174963586.html
NS
Galet bra, som vanligt från dig!
bla.
hehe. takk homies:p
ny länk?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Fädht! Tanka och KOMMENTERA! Fan, ge killen liet creds! Det enda som var jobbigt var väl tjutljuden i bakgrundet, annars bra!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
hehe ait. takk
det var ju tvär skönt beat ju:D keep it up hoime
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
vilket skönt beat asså =)
Stay strong
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
takk=)
LÄNKA IGEN