Anthem-Beat till Salu! Spell - "Keep On"
Det här var först tänkt till Trife da God, men pga omständigheter så säljer jag beatet här på whoa istället. Vanligtvis säljer jag mina beats från 500:- och uppåt, om ni undrar dvs. Men nu gör vi så här..Om du är intresserad av att köpa så gör följande: Skriv Ditt bud här i tråden tillsammans med Din msn . Om Du verkligen är intresserad så får Du gärna länka en audio också. Till den som handlar följer självklart service på beatet till och med det att Ditt resultat är klart. Kul att ni sponsrar underground Hip hop.Beatet - "Keep On" P
Catapults Ent.
detta beat avr verkligen fett!! keep on doing that shiet!...
Jag har alltid svårt att fokusera på beats med voiceover, speciellt när jag vill höra vad han/hon säger. =) Men detta är naturligtvis skitbra. Ett riktigt beat-beat. Samplingarna snyggt ihopklistrade, jämna nivåer, tunga trummor.. jag skulle vilja ha lite mer tryck i virveln, men vad är det liksom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Butter jovisst har jag funderat på en virvel med med explosion i, men det kan man åtgärda till den som inhandlar det. Om denne då vill göra ändringar dsv. Jag lade en enkelt funkig snare för att flertalet ska kunna ta till sig beatet. Man vet aldrig vad som händer om man maxar för mycket ;) vissa kanske backar då..
Catapults Ent.
riktigt fett. bra jobbat spell! keep up!
tack man, kul och höra ;)
Catapults Ent.
Överfeta beats Spell, alltid ett nöja att lyssna till! peace
Mr fuck it..
nöje* :)..Fett
Mr fuck it..
Helt okej faktiskt men jag tänker inte köpa det ;) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blume tack, jävligt kul att höra. micke.. tack då vet jag. ;)
Catapults Ent.
låter jävligt nice men tycker det är lide jobbigt med rösterna i bakrunden ;o. men annars låter det fett!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Finns verkligen inget att klaga på angående detta beat, förstår inte varför alla gnäller på rösterna när alla ändå vet varför dom är där... Whoa, ja igen idag igen jaja.. Du får droppa Tvspelandet lite och blessa med mer soulmusic man dock, skärpning haha!
http://www.myspace.com/souldbeats
kul och höra gubbar, svårt och sälja dessa dagar.. got dam vad segt det var med intressen..!
Catapults Ent.
riktigt fett! synd att man är pank! synd att man är pank som vanligt!:)) keep it up, preach low!
synd med så lite pengar man, hoppas du får ihop lite extra så du åtminstone har råd med en bira till helgen ;) P
Catapults Ent.
Detta är min forumsignatur
Lex jag har noterat ditt bud, kul att du är intresserad.
Catapults Ent.
damn Spell. Gammal hederlig tradrap när den är som bäst. Skippa whoa på denna. Satsa på riktiga mc´s istället. Haha. peace
audio av mig btw
http://www.speedyshare.com/726444825.html spell, ja har alltid diggat dina beats, men aldrig känt mig redo att köra på dom förräns nu typ. langar min senaste låt även om den har ett tag på nacken. om du diggar så kika gärna in nästa släpp som droppar i audio på torsdag. borås baskets theme song 2008 !! de blir fett.
Dynamo 414: "riktiga MC´s" ? fuck that, kan man inte va MC trots att man gillar å hänga på whoa? stupid
Detta är min forumsignatur
Riktigt fett som vanligt. Du kan verkligen din grej. Lätt bland dem top 5 bästa här på Whoa, OM inte bäst. You just gotta love it! One love, Yez.
One in a milli-on.
P-Lex: Haha....man kan vara det. Absolut. Men väldigt, väldigt få är bra här. Så är det. Jag tycker Spells beats förtjänar bättre bara. Men, det är såklart inte min sak att avgöra i detta fall. Lycka till.
P-Lex Jag har lyssnat nu och tyckte det lät bra, men tyvärr inget som jag kände direkt för så jag kan tyvärr inte sänka priset till 200:- Vid första collab tar jag nästan allt fullt pris, därefter, om allt går som det ska, så är jag beredd att bjuda på lite mer. Men kom gärna med ett nytt bud om du känner för att mörda beatet och göra det till en klassiker ;) P
Catapults Ent.
Elcalifas Fan tackar tackar, man blir alltid glad över sådana komplimanger :) Dynamo Tack för responsen och kritiken, uppskattas. Du får mer än gärna hooka upp mig med fler lirare over seas om du inte glömt det alternativet ;)
Catapults Ent.
Varför vill ingen bjuda på beatet? Någon måste väl gilla det.. Hoppas alla häromkring på att få freebeats i den här kvalitén eller? I sådana fall är jag kanske fel ute som marknadsför mig här på whoa.. - precis som dyno säger... fett tråkigt i sådana fall.
Catapults Ent.
bra beat :) dock låter det lite låg volym overall. En mer definierad bassline hade jag velat ha, mer tryck i kick o snare, men svårt o bedöma på myspace-misshandeln som sker när man laddar upp låtar..usch, föredrar soundclick.
When we live to die we don't live at all
professor.. kul att du gillar beatet, precis som vanligt så är du välkommen att lägga bud då dina små korrigeringar är biff om du känner för att spotta över beatet. men det behövde jag väl inte säga ;)
Catapults Ent.
:D nä ja gör mina egna beats, sen kan jag inte rappa heller xD ska dock köpa mik o ljudkort nästa vecka.
When we live to die we don't live at all
För mycket hiphop och för lite känsla för mig.. tyvärr :(
professor ok då hänger jag med.. söderstylish jag tror jag förstår.. men måste säga att vid första anblicken på din rad så blev jag ett enda stort frågetecken?!? för mycket hip hop? hip hop i negativ mening då misstänker jag..? annars hade det väl inte varit för mycket av det goda, eller?
Catapults Ent.
alltså :/ bara trummorna ger mig orgasm fan :) samplingen är ju också fet, men trummorna... baaah!
Kung i undre världen
låter som en unik upplevelse ;) kul att jag kunde göra något bra då... kommer nog aldrig gå att sälja här igen...
Catapults Ent.
då bränner vi en upp här då...
Catapults Ent.
Det svänger! bra jobbat sköna samplingar, trummorna smälter in prefekt. peace
http://myspace.com/etownbeats
trummor is the shit. många som gillar..? ingen som vill ha..?
Catapults Ent.
daamn! de här va nog ett av de bästa ja har hört i detta forum! Sjukt tungt
http://soundcloud.com/rod_g
haha kom på att ja lyssna på fel beat.. ja mena tembu! haha
http://soundcloud.com/rod_g