I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Benne - Beat 23

Vår Hiphop - Beats

Producent

2008-01-12 19:39

Benne - Beat 23

Detta beat är INTE free
Lägger nu upp ett beat som ja gjorde i fredags. Ni som klagar över att jag låter enformig kan fucka er själva, de här är min stil och jag är den jag är, och så kommer det alltid att vara

Benne - Beat 23

Kom gärna med kritik =)

Btw, Mina beats som inte är free är STIM registrerade och upphovsrättskyddade. Stöld av mitt material kommer få konsekvenser.

//Benne aka BENmeister

dom säger att jag kan göra beats...

2008-01-12 19:56
as bra beats

2008-01-12 20:04
Grymt bra man allt du gör blir niiice

Peeeace
Danne.s

2008-01-12 20:08
Jag hör folk säga att du är så bra på göra beats! Men seriöst så tycker jag inte det, du gör samma jävla beats hela tiden piano hit och piano dit, visst ja kan inte säga du inte kan spela piano för det kan du! Men det bli aldrig någon förändring här på whoa, samma gammal love beats! Men det är min åsikt!

/oneunder
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-12 20:11
Schysst som fan!

Ooooops benne did it again =)

2008-01-12 20:30
Benne, benne, benne...detta är inte ett beat. Det är en instrumental. En dålig sådan dessutom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-12 20:43
jaa de var väl nice men frågan e varför du jobbar med sofia förr
www.myspace.com/naturmusic

2008-01-12 21:05
ja älskar dina beats, dom får mej att gråta <3

2008-01-12 21:49
Shit, är detta det framtida hiphopsveriges ledmotiv? Är det så här det ska vara?

Sen måste jag säga att man inte kan kalla det en stil när man gör samma (ja, det är fan samma) sak heela tiden. Och i ärlighetens namn är det inte bra.
Jag går inte ut för att hacka på någon 16-åring som spelar till sin publik (vilket leder till massa communitykredd och och forumkärlek som han säkert bär med sig medan han växer in i rollen som vad-han-nu-vill-bli..) för det är bara bra. Det är väl hela tanken med denna verksamheten?

Jag undrar bara varför ingen skolar kidsen?

2008-01-12 22:35
du gör bra love freebeats, men i ett annars ger det inte så mkt.  Tycker det e synd att du slutar göra freebeats för du utvecklas när du gör d.. folk ger dig kritik mm. Annars gillade jag melodin i denna låten , väldigt fin. Inte fullt så bra beat, men ett mycket vacker pianospel!

2008-01-14 20:56
Shuu man. Rappade förut, tyckte det blev för jobbigt med mina texter, tröttnar dock lite. Undrar om du skulle kunne tippsa om ngt gratis nybörjar beat prog. Skulle vara tjock shysst. Hör av dig, kick up with the beatzz peace!

2008-01-15 00:10
benne mannen dina beats jag dör för dom jag sväär asså fattar inte vad folk klagar på asså
peace
Vi är från Västerort!
http://www.znapmusic.com/betongblocken/

2008-01-15 01:10
BetongBlocken P17 Tror dom som inte gillar dessa beats så mkt menar att de e inga beats för hiphopsverige utanför whoas & frizons tuna väggar, tex vill man släppa en låt som den större majoriteten ska pumpa som inte lyssnar på kärlekslåtar med ett smörigt kärleksbeat som görs av en okänd underground rappare så kan de inte var sånt här, de måste vara mer åt beats som man verkligen kan flowa till, (afasi, ågren paragon mm), lite egna toner och inte massa skit som varenda producent samplat och lekt till på sitt egna lilla sätt. För få som verkligen ahr en egen stil alltså! ska dock inte klaga på detta som i det här fallet Benne gjort för har själv kickat på hans beat 2 gånger men ni förstår nog vad jag menar, dessa beats kommer tyvärr inte komma längre än dessa communitys samt grundskolan.

//Natur
www.myspace.com/naturmusic

2008-01-15 02:57
alltså, säger som alla andra har tänkte på det ett tag också, du gör samma sorts beat, är jävligt bra att du kan spela piano. men testa göra glada beats ? byta ut piano ljudet på din keyboard mot något annat så det kan låta lite roligare och så:) och liksom ja, du är duktig.
finns inte så mycket annat att säga!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-01-15 11:28
asså lyssna bara för att det är en lugn låt betyder det inte att man ska göra en kärlekslåt eller?
om man tycker beaten är tungt kickar man och skriverman en fet text blir låten tung,
plus NATUR du har ju kickat på hans beats 2 gånger jag tror inte att du skrev en kärleks låt då
sen vad klagar ni på tycker nu hans beats är keffa lyssna på andra
peace;)
Vi är från Västerort!
http://www.znapmusic.com/betongblocken/

2008-01-15 16:09
nice beat, varför inte free? ;:S

2008-01-15 18:35
skönt skönt! men som ngr andra nämnt testa göra ett tungt underground beat lr ngt de skulle va r fett;)

peaC!