Jay - I Woke up (Ice Cube style Free Beat)
Tjoo, har inga speciella planer för det här beatet så here you go :) Det känns lite lite ice cube stil över det, lite långsamt westcoast typ :PI Woke up Även om det nu skulle vara det sämsta du hört, lämna en comment föfan ;)
Riktigt tight mannen, så här ska beatsen låta, och inga tjejiga klyschor ;)
RawTalent : det är väll lite för enformigt. och accapellan i beatet kan du gärna ta bort för det diggades verkligen inte. men annars var det väll ok. peajz
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
damn, fan va schysst! riktigt grymm mixing ! fett hett
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
krylleh-B P15 ja lite enformigt är det men somsagt det är ju lite rå hiphop :)
hahah låtsas inte att du inte fattar att rösten finns där i samplingen och jag hittade inget annat ställe att choppa ut dom delarna jag ville ha :) det är alltså ingen haha accapella
Fresh!
One in a milli-on.
Som sagt lite för enformigt Men ja tro att detta kan låta jävligt bra om nån lägger en vers rakt igenom Hur som keep the good work up
What U know about that?
ja, väldigt enformigt men mjo, helt okej ändå..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
typiskt sverige att klaga på att ett beat är enformigt.. löjligaste jag hört.. beatet är överfett, alltid diggat det du proddar, saknar nån riktig pangbas bara.. one
http://www.myspace.com/danokin<br>
Najs beat lil nigga o du nokin ingen klaga Dom bara säger som de är Annars good job ska kicka till beaten imon om ja hinner peace ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej jag tyckte det inte var enformigt, asså klart. tunga hiphop beats ska vara såhär. kommer bli en riktigt skön känsla när nån lägger rap på det!
Allt är sant på internet.
hel tjockt beat !!=)
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !
Producent
2008-01-07 20:18
"typiskt WHOA att klaga på att ett beat är enformigt.. löjligaste jag hört.."
tack för rättningen
http://www.myspace.com/danokin<br>
bra som sagt men delete på accapellan
http://Gmxmusic.se
tycker det känns grymt långtråkigt och grått
Producent
2008-01-08 07:42
Det är rösten som gör beatet jävla smurfar.
bra gjort lil man! gillar cuttsen som kommer in i mellanåt, keep the shit up
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
fett skön glidar känsla i beaten men rösten som kommer diggade ja inte
visst lite enfromigt , men med tajt rap , så tror jag inet det blir så enformigt :P
lyssnade igenom det här idag och det förtjänar faktiskt lite fler kommentarer :)
Bort med rösten, lyssnarna skiter i om du inte vet hur man får bort den på ett snyggt sätt/inte kan få fram grejerna du vill ha utan att ha den med. Kommentarer är till för att folk ska ge sina åsikter, då ska du inte försöka snacka bort de sakerna som inte tycks om för om du ändå skiter i vad folk säger, varför då fråga dom? Rösten diggas inte av alla, okaj. Antingen tar du bort den för att den ena halvan av världen ska gilla det eller så har du kvar den för att du tycker det är fett. Du har INTE kvar den för att du inte vet hur man får bort den. Du säger iallafall inte något om det. Du lär du ta bort den. Shit...
Chrome @ my sko jao!
Producent
2008-01-19 17:10
Får man fråga vad fan du pratar om Albihino? Vem är du sur på?
Allt och alla.
Fast mest fölande skrivet av RawTalent:
krylleh-B P15 ja lite enformigt är det men somsagt det är ju lite rå hiphop :)
hahah låtsas inte att du inte fattar att rösten finns där i samplingen och jag hittade inget annat ställe att choppa ut dom delarna jag ville ha :) det är alltså ingen haha accapella
Chrome @ my sko jao!
albihno du verkar ju tyvärr lida av en kraftig retardation i huvudet så jag ska bara ta det här simpelt. de delar jag ville klippa ut ur samplingen var där just rösten var så därför tog jag dem. jag tycker dock också att rösten är skön även fast den är lite småkonstig. därför har jag inte tagit exakt samma del (som är innan "röstdelen") där igen, för då skulle ju även folk som kan någonting om beats eller hiphop även tycka att det var enformigt. Eller skitsamma, jag behöver inte förklara mig som du sa har ju alla rätt till sin egen åsikt och jag förstår om nån tycker den är enformig.
Åh nej, någon skriver att jag inte kan något om hip-hop. Så kan det vara, vad jag däremot vet är hur man som musiker beter sig. Där kan du ha en del att lära dig, ring mig så kan vi ha sex.
Chrome @ my sko jao!
Jag tycker detta beatet va gaalet sköönt , sen så ere så att man ska lyssna på ett beat och förställa sig hur det låter med rap och gör man med detta ere tväärskönt ... Skulle lätt kicka på detta Raakt Av ... One!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
tycker att detta va jävligt bra å snyggt =) det är mer sånt här man vill höra!! kör på mannen! Peace
DMA!!
McMo herregud vafan har du gjort? du kan ju inte snabba upp beatet? :S jag hann inte lyssna allt frö mycket på rappen eftersom jag blev så upprörd över det du gjort med beatet..................
Beatet är grymt!
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Rawtalent vadårå? varför blir du upprörd? tyckte de blev bättre eftersom de va så segt innan:S alla tycker olika mayn peace
tCHEAA
McMo nej kanske lite överdrivet men du skulle ju inte vilja att jag pitcha upp din accapella på en random låt bara för att jag tycker det låter bättre. men gee, att du körde på det även fast det inte känns som mitt beat längre :)
dee skiter jag i huvudsaken e att du använder min accapela.... altså hade jag blivit nöjd.... samma som att jag använder ditt beat o diggar de.. då ska du va nöjd peace
tCHEAA
Yo ! Ja har oxå kickat på det men det är inte klar mixat än , men beatet är desamma som du skapat ;) Och det är nog tiightare track än McMo , Alla Tycker olika Haha ;)
den va gänxtaa, haha kände den där raden om att alla snackar endast om sina morsor o farsar... word hiihi .)
håller med nån som nämnde att det var enformigt, det var det verkligen..synd annars gillar jag instrumenten som fan peace
Bara så ni vet så ere inte jag i låten på länken under mitt inlägg .... min är fortfarande imte släppt men still feetare än båda de som finns i tråden ;) I´m Ouut
Producent
2008-02-15 17:39
heheh Jasså?d det säger du ? Som sagt alla tycker olika och ja skriver vad ja tycker... att jag rappar tiightare än dem, so whats wrong with Thää? Motivera Vf Jag ja snackar mycket ?
Man kan göra feta grejjer av enformiga beats variera texten lite & framförallt hooken. ciao
yeah! Man kan göra tighta saker av enformiga beats no jokes. Framförallt variera texten som du säger homie och ngt fint clirr av reffen.
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Producent
2008-02-16 16:10
klick klick boom här kommer kenta kuk! (tar den)
yeeah Owkey, ja har varit färdig med min vers länge ja väntar på 2 polare som ska lägga sina verser bara, sen kommer den upp ;)