david L beats - FreeBeat ..Här har ni nått o kritisera! slänger upp ett beat som jag gjorde ikväll!!life is like a box of chocolatesdavid l beatsdavid l beatsdavid l beatsdavid l beatsdavid l beatsdavid l beats länk; http://www.speedyshare.com/629993934.htmljuste det är lite guantanamera-inspirerat!..Peys!
okej kul att nån gillar synd att du inte gillar mitt freebeat mr svengelska.fortsätt o lätta på trycket o trycka på tangenterna om ni ahr nått att säga ! godnatt så länge!
De är jävligt soft alltså, haha :DAntar väll att de tom. blir kick!
haha skön du e bror :Pvad jag tycker om mest är ljudbilden. Allting är tydligt och passar bra ihop med varann. Bekvämt att lyssna på. Lite irriterande att rösten kom så ofta som sagt. Snyggt mixat, allt ihop. Haha digga som fan när du drog upp tempot i trummorna :P inget man förvänta sig men vet att du gillar o göra lite allt möjligt ;)One
Man fick en skön känsla av beatet :)
trip va synd då lr? som sagt om du kolalr på min myspace så kasnke det finns något som faller dig i smaken men då betyder det ju också at du måste punga upp lite cash! all mighty kul att du gilalr det :) kommer som sagt slänga upp lite skojj här för det är ju sååååå kul med musik eller hur?!mvh davidlbeats