släng upp i tråden om ni kickar!
Fan vad jävla softa beats!
Milen
tack Milen! fan de här va de sista gratis beatsen jag slänger upp, +50 nerladdningar och 1 kommentar, fuck this.
nice mannen, gillades starkt :)
bra beats! :D mkt synthar/piano
rikrigt feta beats tackar och tar emot :) tyvär är det många på whoa som är slöa. fattar ej varför men jag kommer rappa på några av dina beats :) tack än en gång. och jag önskar dig lyckatill med dina musikaliska framgångar :) god fortsättning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tMy06 tack tack!
C-ro thanks, jo :)
kishore82 tack man, jo segt att de är så men vad ska man göra, härligt att de ska rappas, skicka gärna länk till mig sen, tack ska du ha.
Här är en till länk för beatsen:
BEATS BEATS BEATS
sista beatet var fetast diggar det som fan . kommer köra på det men är ej så bra :P men försöka kan man göra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
japp det är konstigt duktiga rappare eller producenter hörs ej på whoa utan det är mest fjortis rappare allvarligt talat är trött på folk som bara rappar om att dem är bra eller så rappar man ironiskt är det ganska kul men skryt rapp i längden är jobbigt. det behövs mer djup i texterna. skall se vad jag kan göra :) ta hand om dig och god kväll :P
glömde säga att bra producenter finns det få om med. utabn det är mest andra som hörs där med så ville bara visa att jag uppskattar din musik :) kör hårt och ge aldrig upp
Fy Fan va nice ! de blir kanske kick på nån av dom :D Peace ! Up !
Keffe Jävel !
ska nog kunna göra något av beat 2 där:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
riktigt sköna beats :P
mannen ja diggar dinna beats till 100 % fan va nice dem va :D pejjz
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Jag gillade alla dom riktigt sköna ;)
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
Låter fett bra mayn! Fortsätt! :D
bla.
ska kicka på ett av dom så skööna!
Min signatur är inte så viktig......
beat nummer 7 har inte du gjort jag hade det beatet redan på datorn, exakt samma, det kanske va du som har lagt upp det fast vara det det är det beatet o sen ett likadant men med will smith i det =S nog om det, alla beat va skit softa =)
Korta rader, tungt budskap
du är galen på beat mannen :) keep on!
ROUSU
One love, one way, Jäävligt skön.. Keep it up.
Careface.
Riktigt soft det här. Gott nytt år på dig! One love, Yez.
One in a milli-on.
Så jävla bra beat alltså, Fortsätt så mannen, du kommer långt, Peace |/\| // Criilito
fyfan va sköna beats fortsätt slänga upp sånna här peays
Amstaff biatches
Galet bra beats, mycket känsla i dom. Härligt att höra ! Keep it up!
I see you die and your soul fly.
Världens bästa beat maker !! JAG BARA älskar dina beat, jag kan droppa en låt sen, på ett av dina beat !
brukar inte kommentera så ofta men dina beats va riktigt feta. har du flera ?
tack som fan för all respons, uppskattar det! har varit off datorn ett tag nu så om någon har kickat hör av dig! Jo jag har fler beats på lager, kommer nog upp inom snar framtid. Gott nytt år!!
tkr de va soft som fan, men tkr du skulle gjort nått fetare me trummorna på beat 2, då hade de varit tungt outta hell! annars soft, keep it up!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
lill-davve: thx mayn! jo kan tycka de också, de här är beats jag har lagt mindre tid på.
bra beats;) bästa tyckte jag v ar de första.. peac! take care.
Momiz: tack & kila lugnt!